کد خبر: ۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه اولين جلسه تعيين چشم انداز شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه با حضور مدير عامل ، معاونين و مديران اين شركت برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، نخستين جلسه تعيين چشم انداز شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه با حضور مدير عامل ، معاونين و مديران اين شركت برگزار شد.

در اين جلسه مهندس مرادی مجد رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت گفت :تدوين چشم انداز و برنامه استراتژيك از جمله پيش نياز هاي اصلي موفقيت شركت است چرا كه انجام هرگونه فعاليتي بدون در نظر گرفتن هدف و سرانجام آن به خصوص در ابعاد سازماني ،مي تواند شركت را از مسير رشد خارج و سبب ركود و روز مرگي فعاليتها شود.

وي در ادامه ضمن تشريح سند چشم انداز 20 ساله كشور و سياستهاي اقتصاد مقاومتي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري گفت:چشم انداز و استراتژي شركت مي بايست با در نظر گرفتن سياستهاي پيش بيني شده در سند چشم انداز و اقتصاد مقاومتي تدوين شود به گونه اي كه پس از اجرا سياست ها محقق شود.

درادامه موضوع چشم انداز ،اهداف كلان ،ميان مدت و كوتاه مدت شركت با رويكرد طوفان فكري به شور گذاشته و پيشنهاداتي ازسوي حاضرين ارائه شد.

در پايان مقرر شد موضوعات مطرح شده در حوزه چشم انداز شركت ، كه كسب رتبه سوم كشوري در بين شركتهاي توزيع نيروي برق در سال 1404 تعيين و همچنين اهداف كلان شركت در بخش ارائه برق پايدار ، مديرت منابع ، رضايت مندي و افزايش بهره وري توسط تيم هاي كه در راس آنها معاونين و مديران شركت قرار دارند بررسي و در جلسه بعدي گزارش شود.
منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار