کد خبر: ۱۱۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
چیت چیان بیان کرد: وزارت نیرو یکی از وزارت خانه هایی است که سعی کرده بیشترین پاسخگویی را به افکار عمومی داشته باشد به همین لحاظ هر دوشنبه نشست ثابتی با اصحاب رسانه برنامه ریزی می شود.
به گزارش برق نیوز حمید چیت چیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی تهران در جمع خبرنگاران افزود: در وزارت نیرو سعی کرده ایم ارتباط نزدیک با تمام مشترکان آب و برق داشته باشیم، برقراری این ارتباط و ایجاد تفاهم بین تهیه کنندگان و مصرف کنندگان آب و برق هیچ راهی ندارد جزء اینکه از طریق رسانه و مطبوعات انجام شود.

وی بیان کرد: رسانه ها در دورانی که کشور با محدویت منابع آبی روبرو بوده است به این رسالت خود به خوبی توجه کرده اند.

چیت چیان افزود: کشور سال ها دچار خشک سالی بوده است و آنچه که می تواند محدویت منابع آب و اقتصاد کشور را نجات دهد این است که مردم با تامین کنندگان این خدمات در صنعت آب و برق یک ارتباط نزدیک داشته باشند و با دست به دست هم دادن بتوانیم با مصرف صحیح منابع، این محدودیت ها را پشت سر هم بگذاریم .

چیت چیان بیان کرد: وزارت نیرو یکی از وزارت خانه هایی است که سعی کرده بیشترین پاسخگویی را به افکار عمومی داشته باشد به همین لحاظ هر دوشنبه نشست ثابتی با اصحاب رسانه برنامه ریزی می شود.

وی در زمینه بارندگی های اخیردر کشور گفت: خوشبختانه در این 60 روزی که از شروع سال آبی گذشته است، به لطف خدا بارش های خوبی داشته ایم ، 45 میلی متر به طور متوسط در سراسر کشور بارندگی داشته ایم وپراکنش این بارندگی ها بسیار خوب بوده است .
وی افزود: امیدواریم همچنان تا پایان سال آبی چنین شرایطی را درکشور شاهد باشیم.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از شنبه 16 آبان ماه در مصلای تهران آغاز به کار کرد تا فردا جمعه ادامه دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار