کد خبر: ۱۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
یک طرح ساده:
این پریز برای وسایلی مانند قهوه جوش و یا چایی ساز که در طول روز ممکن است به صورت مکرر مورد استفاده قرار گیرند بسیار کاربرد دارد. در واقع یک پریز ماژولار است که جریان برق را به کمک یک کلید دو حالته قطع و وصل به سمت دستگاه هدایت می کند. کافیست پس از اتمام کار قهوه جوش و یا وسایلی نظیر آن کلیدمذکور را در حالت off قرار دهید. برق مجموعه قطع خواهد شد و دیگر نیاز به کشیدن سیم و یا کابل از دو شاخه پریز نیست.

uouiy8u_narenji_ir.jpg

به گزارش برق نیوز؛ در آشپز خانه ها خیلی وقت ها پریز به اندازه کافی وجود ندارد و مجبور می شویم که از رابط های برق که دارای چندین پریز هستند استفاده کنیم. گاهی اوقات هم فراموش می کنیم که پس از اتمام کار با یک وسیله برقی که از طریق رابط تغذیه می شود برق مجموعه را قطع کنیم. 

 از طرفی جدا کردن کابلهای وسایل نیز کار آسانی نیز و گاهی اوقات پا هایمان هم باید به کمک دستانمان بیایند تا بتوانند یک سیم را از رابط جدا کنند.!

امروز می خواهم یک وسیله جالب برایتان معرفی کنم که کارتان را آسان کند.  این پریز برای وسایلی مانند قهوه جوش و یا چایی ساز که در طول روز ممکن است به صورت مکرر مورد استفاده قرار گیرند بسیار کاربرد دارد. در واقع یک پریز ماژولار است که جریان برق را به کمک یک کلید دو حالته قطع و وصل به سمت دستگاه هدایت می کند. کافیست پس از اتمام کار قهوه جوش و یا وسایلی نظیر آن کلیدمذکور را در حالت off قرار دهید. برق مجموعه قطع خواهد شد و دیگر نیاز به کشیدن سیم و یا کابل از دو شاخه پریز نیست. به همین سادگی!

به گزارش "برق نیوز" می توانید دو عدد از این پریز ها را با قیمت 8.98$ و چهار عدد را با قیمت 15.96$ خریداری کنید. البته مشابه چنین چیزی خیلی ارزان تر هم در فروشگاه های لوازم الکتریکی به وفور یافت میشود. برای این روز ها که اوضاع کیفی و کمی برق خوب نیست و مرتب نوسان و قطعی دارد چنین وسیله ساده ای مفید خواهد بود.
برچسب ها: پریز ، برق ، کلید ، کابل
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
Very good
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار