کد خبر: ۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
نخستین همایش جایزه ساختمان‌های هوشمند ایران(ISBA) با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ عصر روز چهارشنبه، دوم دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این همایش که  به همت دبیرخانه جایزه مدیریت ایران و با هدف جلوگیری از هدررفت انرژی از دریچه علوم نوین مهندسی و ساختمان‌سازی برگزار شد؛ضمن  حضورحوزه‌های فعال در صنعت ساختمان‌سازی و معماری کشور و بخش‌های مرتبط ،مهندس هاشمی، مدیر عامل شرکت، مهندس غرضی و سردار طلایی از مهمانان ویژه این همایش بودند که در سخنانی بر هوشمندسازی ساختمان‌ها و اجرایی کردن طرح‌های صرفه‌جویی مصرف انرژی در ایران تاکید کردند.

براساس این گزارش در این همایش مهندس هاشمی طی بیاناتی  به مباحثی در خصوص مفهوم ساختمان هوشمند،سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، موانع پیش روی هوشمندسازی ساختمان، مزایای ساختمان هوشمند و همچنین راهکارهای نوین در ساختمان هوشمند  پرداخت.
 
گفتنی است در اولین دوره"جایزه ساختمان‌های هوشمند ایران" با اشاره به لزوم حرکت پرشتاب‌تر به سمت هوشمند‌سازی ساختمان‌ها،ضمن ارائه طرح‌های  شرکت کنندگان ؛ از برترین طرح‌های هوشمندسازی  تقدیر شد.

 یاد آور می شود در این نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور چند شرکت‌ فعال  داخلی و خارجی؛آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت هوشمندسازی ساختمان‌ها  در معرض دید عموم قرار گرفت

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار