کد خبر: ۱۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
دومین نشست تخصصی منابع و مصارف ویژه معاونت های هماهنگی و نظارت جنوبشرق و شمالشرق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد . مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به لزوم اولویت گذاری بر بحث تامین درآمد در سال آینده اظهار داشت : درآمدزایی باید با تفکر و برنامه ریزی حاصل شود و در این زمینه منابع موجود و توانایی های همکاران نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این نشست که روز پنج شنبه ،هشتم بهمن ماه جاری در محل همایش منطقه برق پاسداران برگزار شد ؛ مهندس سید محمد هاشمی ،مدیرعامل شرکت با اشاره به لزوم اولویت گذاری بر بحث تامین درآمد در سال آینده اظهار داشت : درآمدزایی باید با  تفکر و برنامه ریزی حاصل شود و در این زمینه منابع موجود و توانایی های همکاران نیز  باید بیش از پیش مورد توجه  قرار گیرد .
 

وی افزود :معاونت هماهنگی و نظارت شمالشرق درزمینه فعالیت های طرح و برنامه ،معاونت هماهنگی و نظارت شمالغرب در زمینه فعالیت های خدمات مشترکین ،معاونت هماهنگی و نظارت جنوبغرب در زمینه فعالیت های مالی و پشتیبانی و همچنین معاونت هماهنگی و نظارت جنوبشرق در زمینه فعالیت های بهره برداری به عنوان پایلوت انتخاب شده اند که ضروری است فعالیت های شاخص خود را درموارد تخصصی خود به  دیگر معاونت ها  تسری دهند .

مهندس سید محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به برونسپاری فعالیت های بهره برداری در اکثر مناطق شرکت ضروری است یک اکیپ ویژه از متخصصین و کارشناسان بهره برداری در مناطق ایجاد تا در زمان بحران و اتفاقات پیش بینی نشده بتوان از آن ها استفاده کرد .
 

بر اساس این گزارش در این نشست گزارش بررسی نتایج حاصله از عملکرد بسته درآمدی تعریف شده برای سه ماه پایانی سال جاری  از سوی معاونت خدمات مشترکین شرکت ، گزارش اقدامات انجام شده سه ماهه سال 94 و منابع و مصارف سال95  از سوی معاونت هماهنگی و نظارت شمالشرق و جنوبشرق  و همچنین گزارش نتایج حاصله از محدوده پایلوت بهره برداری در معاونت هماهنگی و نظارت جنوبشرق مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

گفتنی است در این نشست مهندس اله مردی ،قائم مقام و معاون منابع انسانی شرکت گفت : بازاندیشی در تفکرات منابع انسانی و مالی یکی از مواردی است که می تواند در بحث درآمد زایی کمک  شایانی داشته باشد از این رو برنامه ریزی های مجدد برای استفاده از پتانسیل های کارشناسان شرکت و نیز استفاده از ایده های تبلیغاتی در فعالیت های خدمت رسانی به مشترکین راهگشا می باشد.

یاد آور می شود بررسی مواردی همچون اقتصادی کردن طرح های نیرورسانی ،استفاده از تاسیسات موجود در تامین برق مشترکین ،افزایش تعامل با شهرداری و ارگان های خدمات رسان ،افزایش نظارت های مدیریتی بر فعالیت های پیمانکاران جامع بهره برداری و خدمات مشترکین و همچنین بهبود شاخص های بهره برداری در برنامه ریزی های سال آینده از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار