کد خبر: ۱۴۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به مناسبت روز جهاني كار و كارگر مراسمي با حضور مديرعامل شركت، امام جمعه شهر قلعه قاضي، بخش دار شهرقلعه قاضي،مديران و كاركنان شركت در سالن آمفي تئاتر نيروگاه خليج فارس برگزار گرديد.
به گزارش برق نیوز, به مناسبت روز جهاني كار و كارگر مراسمي با حضور مديرعامل شركت، امام جمعه شهر قلعه قاضي، بخش دار شهرقلعه قاضي،مديران و كاركنان شركت  در سالن آمفي تئاتر نيروگاه خليج فارس برگزار گرديد.

در اين مراسم ابتدا مهندس عارفه مسئول روابط عمومي شركت ضمن عرض خيرمقدم به مهمانان و مديران و كارگران نيروگاه خليج فارس از تلاش و همكاري كاركنان نيروگاه در يك سال گذشته تشكر نمودند در ادامه مهندس كمالي مديرعامل نيروگاه خليج فارس ضمن عرض تبريك و گراميداشت روز كارگر بيان نمودند؛ از زمان خلقت انسان، كار و تلاش جزو صفات بارز و هميشگي انسان محسوب مي‌شود و با كار و تلاش است كه زندگي مفهوم پيدا مي‌كند.

مهندس كمالي با ذكر اهميت كارگران و كاركنان شركت به عنوان منابع انساني با ارزش و مهمترين منبع سازمان، نقش برجسته كاركنان را در نيل به اهداف سازماني برشمردند. ايشان اضافه نمودند براي توسعه نقش افراد در سازمان نيازمند همسويي و همگرايي بيشتر به كمك مديريت مدلهاي ذهني كاركنان هستيم كه خوشبختانه بستر اين موضوع در شركت فراهم مي‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين حاجبي نماينده ولي فقيه و امام جمعه  شهر قلعه‌قاضي ضمن گراميداشت اين روز به بيان احاديث و سخنان بزرگان دين در اين زمينه پرداختند و اضافه نمودند  با داشتن نيروي كار خلاق و خوب كشور  ما يكي از كشورهاي مهم و تاثير گذار منطقه و دنيا محسوب مي‌شود و با تلاش و پشتكار همين كارگران است كه بسياري از اهداف بزرگ انقلاب اسلامي تا بحال تحقق يافته است.

در پايان مراسم با اهداي لوح و كارت هديه از كارگران نمونه شركت قدرداني بعمل آمد.

گراميداشت روز جهاني كار و كارگر در نيروگاه خليج فارس

گراميداشت روز جهاني كار و كارگر در نيروگاه خليج فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار