کد خبر: ۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
كارنامه و آمار تفصيلي سال 1394 شركت برق منطقه اي اصفهان با كوشش گروه كارشناسان آمار و اطلاعات مديريت معاونت برنامه ريزي و تحقيقات در دو جلد منتشر شد.
به گزارش برق نیوز، در كارنامه منتشر شده به مجموعه اطلاعات و آمار وضعيت كلي نيروگاههاي تحت مديريت شركت، نمودار سازماني، ظرفيت پستها و خطوط انتقال و فوق توزيع بهره برداري شده، تبادل و توليد انرژي و محاسبه تلفات، نمودار كلي تبادل و توزيع انرژي، پروژه هاي پستها و خطوط انتقال و فوق توزيع در دست اقدام، مشخصات پروژه هاي انتقال و فوق توزيع بهره برداري شده، شاخصهاي اقتصادي و فني پروژه ها، آمار كاركنان، نمودار تحصيلات و پراكندگي سابقه كاركاركنان و اهم فعاليتهاي دفاتري كه از اعتبار منابع داخلي استفاده مي نمايند، اشاره شده است.

شايان ذكر است دركارنامه تفصيلي نيز مشخصات واحدهاي نيروگاهها، ميزان توليد و تبادل انرژي با شركت همجوار، مشخصات خطوط و ايستگاهها و پروژه هاي در دست اقدام انتقال و فوق توزيع و آمار كاركنان شركت به چاپ رسيده است.

منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار