کد خبر: ۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: شاخص های کلان صنعت توزیع برق این استان از خرداد سال 92 تاکنون 16 درصد رشد داشته است.
به گزارش برق نیوز؛ علی اکبر نصیری در نشستی خبری افزود: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید مصرف انرژی الکتریکی 41.2، مشترکان برق صنعتی 17.5، ظرفیت و تعداد پست های برق زمینی و هوایی 14.2، طول شبکه فشار متوسط و ضعیف 14، مشترکان (عادی ودیماندی) 14، روشنایی معابر 11.8، جمعیت روستایی بهره مند از برق 9.9 درصد نسبت به خرداد 92 افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تلفات انرژی نیز در استان از 15.04 در خرداد 92 به 12.97 در خرداد 95 کاهش یافته است.

نصیری در خصوص مصوبه های حوزه برق گلستان در سفر آذر سال 93 هیات دولت نیز افزود: مستقل شدن برق استان گلستان از مازندران از جمله مصوبه های این سفر است که تاکنون بنا به دلایلی از سوی وزارتخانه محقق نشده است.

به گفته وی؛ ارتقای 11 پست برق در شهرستان های استان از دیگر مصوبه های سفر کاروان دولت تدبیر و امید بود که تاکنون یک پست آن در شهرستان گالیکش طبق اولویت عملیاتی شده و آخرین مراحل را برای بهره برداری طی می کند. وی افزود: ارتقای پست برق گالیکش در پایان سال 95 به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مشکل تامین برق این شهرستان نیز حل خواهد شد.

نصیری ادامه داد: اجرای ارتقای سایر پست های برق از محل مصوبه کاروان تدبیر و امید به علت تامین نشدن اعتبارات هنوز محقق نشده است.

وی اضافه کرد: شرکت با وجود کمبود اعتبارات، اجرای طرح را پیگیر است وبدهی 470 میلیارد ریالی به پیمانکاران، نشان از تداوم فعالیت های شرکت دارد.

منبع: روزنامه خبر شمال
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار