کد خبر: ۵۴۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۴ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
رئیس جمهوری در نشست روز یکشنبه هیئت دولت از تمامی استانداران و فرمانداران خواست وزارت نیرو را اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف یاری کنند.

به گزارش برق نیوز، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز یکشنبه هیأت دولت، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات وزیر و مسئولان وزارت نیرو در مدیریت مصرف برق خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و اهمیت و ضرورت رشد تولید، همه استانداران و فرمانداران به وزارت نیرو در زمینه مدیریت مصرف برق کمک کنند تا علاوه بر ممانعت از بروز خاموشی در بخش خانگی، از ایراد خسارت به بخش تولید به دلیل قطعی برق نیز جلوگیری شود.

رئیس‌جمهور در ادامه برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانست و همه دستگاه‌ها را مکلف کرد به وزارت کشور در اجرا و برگزاری انتخابات مشارکتی کمک کنند.

رئیسی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد ماه، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.

وی با ابراز نگرانی از آمار تلفات جاده‌ای و با اشاره به فرارسیدن تعطیلات تابستانی، از وزیر راه و شهرسازی خواست که با همکاری دیگر اعضای شورای‌عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک برای پیشگیری از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای همه امکانات موجود را بهکار گیرند.

 

منبع: بازار

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میقم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
مردم بیاید یاری کنید دولت حکومت داری کند
آقا مشکلات کشور این ها است و شما یا علم داشتید که مشکلات این است و مسئولیت پذیرفتید یا نمی‌دونستید؛ اگر نمی‌دونستید که بهتره با اون ها که می‌دونن در مشاوره باشید اگر هم می‌دونید دیگه این سطح از فرمان های ناکارآمد چیه.
اینقدر فرماین آقای رئیس جمهور در حوزه های مختلف زیاد شده که بعید میدونم خاطرشون یاری کنه چه مواردی رو دستور فرمودن. استان داران و فرماندارنی که سایت برق نیوز رو می‌خوانند نگران نباشند.
برق نیوز جان شما دو خط اول فرمایشات ایشان رو مرتبط با مسائل برق بوده رو نشر میدادید مابقی اخبار مرتبط با برق خیلی نیست.مربوط میشه به راه و شهرسازی و غیره
به نظرم خیلی ارزش خبری نداشت در مجموع
در حاشیه سایت خبر میدادید بلکه یکی از فرمانداری‌ها و استانداری ها ضمن رجوع به سایت برق نیوز از بیانات آقای رئیس بهره‌مند می‌شدند
مدیر پایگاه کلا در مورد برق 5 دقیقه صحبت نکرده است. چند تا جمله کلی و تاکید انجام داده است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار