کد خبر: ۵۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست و علاوه بر مکلف کردن همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به بررسی و ارائه راهکار‌های بهینه‌سازی به این شورا، بر همراهی و هماهنگی آن‌ها با این شورا تاکید کرد.
شورای عالی انرژی مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی

به گزارش برق نیوز، در جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوئیل و برق، موضوع تامین مالی برای طرح‌های افزایش ظرفیت تولید حامل‌های انرژی و همچنین حکمرانی در حوزه شورای عالی انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه رفع ناترازی‌ها و رفع مشکلات زیست محیطی طرح‌های نیروگاهی ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکار‌های بهینه‌سازی به شورای عالی انرژی مکلف کرد.

رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها با این شورا تاکید کرد.

جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی درباره یرخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه رفع ناترازی حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شد.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
2
بازی و شعار نو تا زمان بگذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گذر زمان فرصتهای از دست رفته را به چالش تبدیل خواهد نمود و چالشهای متعدد گریبانگیر مسولینی خواهد بود که بحای شعار عمل میکنتد .
آنچه امروز برای دولت دروسر ساز است همان شعارهای پیشینن است و شعارهای فعلی برای دولتهای بعدی دردسر ساز خواهند بود والی آخر
کم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
3
3
آقای رییس جمهور مطمئن باشید اگر ۱۰ سال قبل ساتبای فعلی فعالیت داشت امروز در بهینه سازی مصرف برق خیلی جلوتر بودیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
1
2
خدمت تمامی سروران گرامی عرض می کنم که بهینه سازی فراتر از حرف و سخن است
صنعت فعال میخواهد و مردان عمل
و در این کشور با شرایط فعلی هیچگاه بهینه سازی مصرف برق صورت نخواهد گرفت اول بدلیل نبودن زیرساختها دوم بدلیل نبودن فرهنگ آن و شکست دولتها در فرهنگسازی و حیف میل بودجه های مصوب قبلی
و آحرین تیر ترکش را جناب محرابیان در دفاعیه مجلس زد که گفت اصل هدف من در وزارت نیرو سیو برق هست ولی بدنبال تولید برق رفتتد مثل پخش گازوییل دولتی به مشترکین دیماندی (اتلاف کنندگان برق) برای استارت دیزل ژنراتور و سقوط به عمق تاریخ

برایند اقدامات و تحلیل آنها نشان از این دارد که شعارها به گامهای میدانی استوار دهن کجی کرده و می تازد.
باختر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
بابا بخاطر خدا فکری به حال کارکنان زحمت کش برق منطقه‌ای باختر کنید ما کارکنان لرستان سه ماه می باشد بیمه درمانی ندارم ومافیای برق باختر دنبال معاملات خود با بیمه ها هستن آیا در حکومت اسلامی کسی هست ما را یاری کند یا حق با مدیران برق باختر هست آیا این بود حاصل خون شهدا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار