کد خبر: ۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱:۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد:
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هدف نهایی در این طرح جهادی، کاهش 11 درصدی تلفات است که نیازمند همت والای مجموعه برق شهرستان و مردم در این خصوص است.
به گزارش برق نیوز روابط عمومی شرکت توزیع نیروی بررق استان همدان، امیرحسین بختیاری با اشاره به کاهش 2 درصدی تلفات انرژی برق در پایان سال 93 نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل اظهار داشت:این امر حاصل تلاش‌های مستمر مجموعه برق شهرستان اسدآباد در سال گذشته در سرفصل‌های مختلف به ویژه اجرای طرح کاهش تلفات جهادی بوده است.   

وی فزود: از جمله اقدامات اجرایی در این راستا جمع‌آوری و ساماندهی برق‌های غیرمجاز، اصلاح ساختار شبکه، کاهش شعاع تغذیه فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، استفاده از ترانسفورماتورهای کم ظرفیت و کم تلفات و تعدیل روشنایی معابر است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد تصریح کرد: استفاده از کابل‌های خودنگهدار برای توسعه و تعویض با سیم‌مسی، کنترل کیفی تجهیزات و تأسیسات، کنترل مأمورین قرائت و اصلاح عملکرد سیستم قرائت و بازرسی و اصلاح و تعویض لوازم اندازه‌گیری از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی یادآور شد: واگذاری انشعاب به صورت ولتاژ اولیه به مشترکین، نصب کنتور برروی فیدرهای روشنایی معابر شهرستان وکنترل مشترکین فعال با مصارف غیرمتعارف نیز از جمله اقدامات اجرایی در زمینه کاهش تلفات بوده است.

بختیاری با اشاره به اجرای طرح جهادی کاهش تلفات در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: با کاهش دودرصدی تلفات در شهرستان اسدآباد از هدررفت انرژی برق به میزان 5 هزار و 500 مگاوات ساعت جلوگیری شده است.

وی ابراز داشت: هدف نهایی در این طرح جهادی، کاهش 11 درصدی تلفات است که نیازمند همت والای مجموعه برق شهرستان و مردم در این خصوص است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار