کد خبر: ۹۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، از اشتغال بیش از ۲۰ هزار ایثارگر در صنعت آب و برق کشور خبر داد و گفت: یکی از رسالت های خطیر ایثارگران رشد و تعالی علمی است.
سیدیعقوب محمدمرادی در همایش ایثارگران صنعت آب و برق استان سمنان، یکی از رسالت های خطیر ایثارگران را رشد و تعالی علمی برای پویایی و خدمت صادقانه به مردم دانست و تاکید کرد: یکی از ویژگی های مردم ایران، زمان شناسی، موقعیت شناسی و درک شرایط در برهه های مختلف و حضور به موقع در صحنه است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ادامه داد: آنچه همواره ملت ایران حول آن محور حرکت می کند ولایت فقیه است و اصل ولایت فقیه یک لحظه نمی تواند از انقلاب ایران جدا شود و بدون ولی فقیه نیز نمی توان این مسیر بزرگ را طی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان نیز در این همایش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز با توطئه و ترفندی جدید درصدد آن هستند تا به تفکر و اصل انقلاب ضربه وارد کنند که بصیرت مسوولین و مردم کشور، توطئه ها را خنثی کرده است.

سرهنگ حسن سلامی افزود: آنچه مایه پیروزی و حماسه سازی ملت ایران شد، پایمردی ایثارگران است که با ایمان، باورهای دینی و عشق به امام(ره)، ولایت و انقلاب به سرانجام رسید.

وی با اشاره به این که مردم ما پس از سالهای دفاع مقدس به این خودباوری رسید و بدون اتکا به دشمنان، این انقلاب را حفظ کرده است، گفت: امروز دشمن با بهره گیری از امپراطور رسانه ای و جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار با تحریم ها و تفرقه افکنی داخلی و خارجی، فتنه افکنی می کند و هوشیاری و بصیرت افزایی در این زمینه ها یک ضرورت است.

سلامی تاکید کرد: تقدیر از ایثارگران به منزله تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار