کد خبر: ۹۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
برق نیوز گزارش می دهد:
این دومین حادثه برق گرفتگی برای ماموران پیمانکاری مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول در یک ماه اخیر می باشد. در هر دو مورد برق گرفتگی؛ علیرغم بی برق شدن ظاهری خطوط برق در حین تعمیرات دوباره خط برقدار شده و باعث برق گرفتگی ماموران شده است.
این دومین حادثه برق گرفتگی برای ماموران پیمانکاری مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول در یک ماه اخیر می باشد.

در نخستین حادثه که هفتم خرداد امسال در خیابان کشاورز دزفول رخ داد یک مامور جوان پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول بر اثر برق گرفتگی از بالای تیر چراغ برق سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش برق نیوز از معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در ساعت هفت صبح شنبه یک مامور پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول در خیابان سلمان فارسی تقاطع خیابان حافظ دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع بر روی سایه بان یک مغازه سقوط کرد.

باقر مهرنما گفت:فرد مذکور حدودا 40 ساله و از نیروهای پیمانکار مدیریت توزیع برق دزفول می باشد که برای انجام عملیات به بالای تیر چراغ برق رفته بود و دچار برق گرفتگی شد.

وی افزود:ماموران سازمان آتش نشانی پس از حضور در محل فرد حادثه دیده را به پایین منتقل کرده و توسط اوژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

یکی از همکاران فرد حادثه دیده در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت:از آنجا که برق منطقه قطع شده بود اقدام به بالا رفتن از تیر چراغ برق نمودیم اما به علت ابری بودن هوا و برگشت برق در مدار چراغ های روشنایی ، حادثه برق گرفتگی رخ داد.

مامور حادثه دیده اداره برق دزفول در بیمارستان بزرگ دزفول تحت درمان می باشد.

یوسف کاید گپ 33 ساله از نیروهای پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول صبح پنجشنبه هفتم خرداد هنگام انجام تعمیرات بر روی شبکه ، بر اثر برق گرفتگی از ارتفاع سقوط کرده و دچار سوختگی و مصدومیت شدید شده و جان باخت.

همین چند ماه قبل بود که خبر فوت پدر و پسر پیمانکار برقی در اهواز منتشر شد که نشان از بی احتیاطی اداره برق در بی برق کردن فیدرهای مورد تعمیر داشت اما روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در جوابیه ای به برق نیوز نسبت به توضیحات لازم در این خصوص پرداخت و شرایط روز حادثه را تشریح نمود.

در حادثه جدید رخ داده شده نیز دوباره در حین تعمیر خطی که به خاطر مانور بی برق شده بود این جوان دزفولی دچار برق گرفتگی شده شد. حال باید دید چرا خطی که توسط اداره برق قطع شده و قرار است تعمیرات روی آن انجام گیرد همچنان برقدار مانده است؟!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار