کد خبر: ۱۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به بروز مقطعی مشکل برق در مناطق سیل زده استان از رفع آن خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" قاسم شهابی با بیان اینکه، بروز حادثه سیلاب و بارندگی شدید عصر روز گذشته سبب خاموشی مقطعی در برخی مناطق سیل زده از جمله آمل و سوادکوه شده است گفت: با تلاش همکاران شرکت، نسبت به رفع مشکل اقدام شد و در حال حاضر منطقه دچار خاموشی برق نداریم.

همچنین محمدناصر زندی فرماندار چالوس  گفت: از بامداد روزجاری متاسفانه براثر طغیان رودخانه و سیلاب،  مسیر بالادست جاده چالوس واقع درکیلومتر ۱۵جاده و منطقه ازارک شاهد سیلاب و بسته شدن مسیر بودیم.

وی بیان داشت: همچنین قطعه ۴ آزادراه تهران شمال نیز به دلیل ریزش سنگ بسته است که عوامل راهداری وپلیس راه وعوامل راهداری آزادراه همچنان مشغول هستند و عوامل با همه امکانات بسیج شدند تا مسیر جاده را درکوتاهترین زمان بازگشایی کنند.

مهرداد زمانی رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه نیز گفت: محور ارتباطی سوادكوه كه به دليل بارش شديد باران و جاری شدن گل و لای بر سطح جاده مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران ساعتی پيش بازگشايی و تردد در سطح محور برقرار شد.

وی افزود: به دليل بارش شديد باران و جاری شدن گل و لای بر سطح جاده در شب گذشته محور مسدود كه با تلاش شبانه روزي راهداران بازگشايی شد و با توجه به شدت بارش در صبح امروز مجددا محور مسدود و عوامل راهداری بلافاصله اقدام به بازگشايی محور کردند تا تردد براي مسافرين و گردشگران فراهم شود.

بارندگی شدید و سیل آسای عصر یکشنبه در هفت شهرستان مازندران خسارت به بار آورده است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار