کد خبر: ۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
فلاحتیان گفت: تاکنون چهار هزار و 450 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در کشور احداث شده که مجموع ظرفیت‌های منصوب به 74 هزار مگاوات رسیده است.

به گزارش "برق نيوز" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از اضافه شدن 2 میلیون و 900 هزار مشترک جدید در بخش برق در دو سال فعالیت دولت یازدهم خبر داد.

هوشنگ فلاحتیان  در آیین افتتاح پست 400 کیلوولت فیروزکوه به همراه 68 پروژه دیگر شرکت برق منطقه‌ای تهران که صبح امروز با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: در دو سال فعالیت دولت یازدهم، دو میلیون و 900 هزار اشتراک جدید برق به مردم واگذار شده و مجموع اشتراک برق از مرز 32 میلیون عبور کرده است.

وی با اشاره به اقدام‌هایی که در دو سال اخیر انجام گرفته است، گفت: تاکنون چهار هزار و 450 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در کشور احداث شده که مجموع ظرفیت‌های منصوب به 74 هزار مگاوات رسیده است.

وی افزود: مجموعه فعالیت‌هایی صورت گرفته در بخش برق، در طول یک یا دوسال اخیر به رقم تحریم‌ها شایان توجه بوده است؛ به طوری که توانسته‌ایم برق کشور را به نحو مطلوبی تامین کنیم.
فلاحتیان تصریح کرد: بیش از 511 پروژه در کشور در این هفته آغاز خواهد شد و بیش از سه هزار و 870 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع دو هزار و 400 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه تهران منطقه حساسی است و تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمد تا در بخش برق به مشکلی در پایتخت برنخوریم، گفت: به روز کردن برق تهران یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که انجام شد تا پایتخت میهن اسلامی به بهترین نحو برق‌دهی شود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار