کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
وی به اقرار همه مسئولان و همکاران وزارت نیرو و شرکت‌های فعال در صنعت آب و برق به عنوان خبرنگار صدا و سیما در این حوزه، چهره‌ای برجسته و پرتلاش بود كه طي مدت بیش از 15 سال در انعکاس اخبار و تهیه گزارش‌های مستند از طرح‌ها و پروژه‌های صنعت آب و برق در اقصی نقاط کشور، همپای مسئولین و خادمین ملت از هیچ کوششی فروگذاری ننمود.
وزیر نیرو در پیامی درگذشت "سیدحمیدرضا حسینی"، خبرنگار پرتلاش شبکه خبر در حوزه وزارت نیرو را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به‌گزارش برق نیوز متن پیام مهندس "حمید چیت چیان" به این شرح است:

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً الَی اللَّهِ وَ رَسولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ اجْرُهُ عَلَی اللَّهِ و کان الله غفورا رحیما
(سوره نساء)

با سلام و تحيات
فاجعه مصیبت بار و دردناک شهادت جمع کثیری از ضیوف الرحمان در سرزمین وحی الهی در منا، اندوه بزرگی را بر امت اسلامي و ملت شريف ایران وارد کرد.

پرگشودن کبوتر حرم امن الهی سیدحمیدرضا حسینی، آنهم در جوار متبرک خانه حضرت دوست، غمی اندوهبار و جانکاه است که خانواده بزرگ صنعت آب و برق و جامعه خبری و اطلاع‌رسانی کشور را فراگرفت و همگان را به‌سوگ نشاند.

وی به اقرار همه مسئولان و همکاران وزارت نیرو و شرکت‌های فعال در صنعت آب و برق به عنوان خبرنگار صدا و سیما در این حوزه، چهره‌ای برجسته و پرتلاش بود كه طي مدت بیش از 15 سال در انعکاس اخبار و تهیه گزارش‌های مستند از طرح‌ها و پروژه‌های صنعت آب و برق در اقصی نقاط کشور، همپای مسئولین و خادمین ملت از هیچ کوششی فروگذاری ننمود. حميد عزيز همواره خالصانه و با روی گشاده و با كمال اشتياق در جهت اطلاع‌رسانی درباره توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و خدمات وزارت نیرو گام‌های موثری برداشت. تواضع و منش انساني و در عين حال حرفه‌اي و متعهدانه وي همواره زبانزد همگان به‌ويژه همكاران و همگنان رسانه‌اي خود بود و به يقين اين سابقه درخشان و خاطرات فراموش نشدني در اذهان ماندگار خواهد ماند.

فقدان این همکار عزیز را به جامعه رسانه‌ای کشور و بازماندگان صبور وي به‌ویژه همسر و فرزند داغدارش تسلیت عرض نموده، برای آن فقيد سعيد از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و مقامش بلند مرتبه باد.

حميد چيت‌چيان
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار