کد خبر: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
استاندار ایلام گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران با ظرفیت تولید ۵۰۰ مگاوات برق با سرمایه ارزی معادل ۳۳۰ میلیون یورو و اشتغال زایی ۳۰۰ نفر بدون آلایندگی در مراحل ابتدایی شروع کار اجرایی است.
به گزارش برق نیوز، محمدرضا مروارید امروز در جلسه پیگیری شروع کار اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران اظهار کرد: برق و صنعت نیروگاهی یکی از زیربناهای اصلی توسعه در استان است و ورود بخش خصوصی به این عرصه بسیار امیدوار کننده است.
 
وی افزود: هر گونه کمک و یاری که لازم باشد در این زمینه انجام می شود و سرمایه گذار باید با تمام توان و همت خود نسبت به جذب ارز مورد نیاز و مکان یابی آن اقدامات لازم را انجام دهد.
 
استاندار ایلام تصریح کرد: ما پیگیری های لازم را برای انجام مراحل اداری آن در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهیم تا به نتایج مطلوب برسیم.
 
وی گفت: در حال حاضر خط اعتبارات ارزی از کشور چین باز شده است و استان ها در حال رقابت برای جذب این اعتبارات هستند که استان ایلام نیز در این زمینه نباید عقب بماند و با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران نسبت به جذب این اعتبارات اقدام لازم انجام شود.
 
مروارید عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران با ظرفیت تولید 500 مگاوات برق با سرمایه گذاری شرکت الونیا نیرو و با سرمایه ارزی معادل 330 میلیون یورو و اشتغال زایی 300 نفر بدون آلایندگی در مراحل ابتدایی شروع کار اجرایی است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار