کد خبر: ۱۳۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
در جلسه ای که با حضور مدیر دفتر زیست توده، کارشناسان سانا و نمایندگان شرکت سوئیسی Hitachi Zosen Inova برگزار گردید، طرف خارجی اشتیاق خود جهت سرمایه گذاری در زمینه نیروگاه های متعدد زباله سوز و لندفیل را ابراز نمود.
به گزارش برق نیوز، در جلسه ای که با حضور مدیر دفتر زیست توده، کارشناسان سانا و نمایندگان شرکت سوئیسی Hitachi Zosen Inova برگزار گردید، طرف خارجی اشتیاق خود جهت سرمایه گذاری در زمینه نیروگاه های متعدد زباله سوز و لندفیل را ابراز نمود.

در ابتدای جلسه نمایندگان سانا در رابطه با شرایط ثبت نام ، مراحل اخذ مجوز، ثبت یک شرکت ایرانی و تعرفه هاتوضیحات لازم را ارائه نمودند.

این گزارش می افزاید: شرکت فوق پروژ ه های مختلفی را در کشورهای اروپائی اجرا نموده است که پاور پوینت آن در جلسه ارائه گردید.

شرکت هيتاچي زوسن انوا Hitachi Zosen Inova بزرگترین شرکت فعال در زمینه احداث نیروگاه های زباله سوزدر دنیاست که تاکنون در کشورهای زیادی از جمله آمریکا، فرانسه، چین، آلمان، اتریش، ژاپن و ... 496 نیروگاه احداث کرده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار