کد خبر: ۱۳۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
لایحه اصلاح قانون
کمیسیون انرژی این هفته ضمن بررسی لایحه موافقتنامه میان ایران و قبرس، ٣ تن از اعضا را برای حضور در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی، معرفی می‌کند.
گزارش کمیسیون انرژیش سامانه‌های تولید برق از انرژی خورشیدی در مجلس ارائه می‌شودبه گزارش برق نیوز، فردا (یکشنبه، شانزدهم اسفندماه) سه تن از اعضا کمیسیون انرژی برای حضور در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، انتخاب و معرفی می‌شوند.

این کمیسیون در ادامه برنامه‌های این هفته، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قبرس به‌منظور اجتناب از دریافت مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درباره مالیاتهای بر درآمد به انضمام تشریفات را بررسی می‌کند.

ارائه گزارش رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره استفاده از فتوولتائیکها و شبکه‌های هوشمند، نیز از دیگر موضوعهای موردبررسی کمیسیون انرژی در این هفته است.

کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاستهای کلی، نیز این هفته در ادامه بررسی موضوع حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و همچنین بررسی بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود در شرایط پساتحریم را دستور کار دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار