کد خبر: ۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع مشكلات نوسانات و برخی ناپایداری های برق در شهرستان لنده نیاز به احداث ایستگاه فوق توزیع است.
به گزارش برق نیوز,  داود راهزادی روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهر لنده در دفتر وی افزود: احداث ایستگاه فوق توزیع در حوزه كاری شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی با بیان اینكه احداث این ایستگاه بر عهده برق منطقه ای خوزستان است ، اظهارداشت: پیگیری های مستمری از سوی شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد در یكسال اخیر انجام شد اما همكاری برق منطقه ای خوزستان در این زمینه لازم است.

راهزادی بیان كرد: برای رفع اولیه مشكلات برق شهرستان لنده خط برق رسانی آن از شهر سوق بطور كامل جدا و تا حدود زیادی مشكلات قطعی برق حل شده است.

راهزادی با تاكید براینكه دغدغه رفع مشكلات قطعی ها و نوسانات برق در مناطق مختلف كهگیلویه و بویراحمد همواره وجود دارد ، یادآورشد: تلاش می كنیم خط دو مداره جدید برای شهرستان طراحی شود.

وی گفت: مشتركان برق در شهرستان لنده 20 میلیارد ریال به شركت برق بدهكار هستند كه نیازمند همكاری مشتركان دولتی و خصوصی هستیم.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاههای دولتی در شهرستان لنده حدود 9 میلیارد ریال به این شركت بدهكار هستند. وی تعداد مشتركان برق در شهرستان لنده را شش هزار مشترك ذكر كرد.

امام جمعه شهرستان لنده نیز در این نشست از اقدامات صورت گرفته در حوزه برق این شهرستان تقدیر كرد.

حجت الاسلام مهدی كیانی اصل بیان كرد: تلاش های صورت گرفته در یك سال اخیر در زمینه برق رسانی باعث خوشحالی مردم شده است.

وی با اشاره به شعار سال و اقتصاد مقاومتی ، ادامه داد: پرداخت هزینه حامل های انرژی می تواند به اقتصاد كشور كمك كند ومشتركان با پرداخت هزینه های مصرفی می توانند در این زمینه یاری رسانند.
منبع: تابناک
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار