کد خبر: ۱۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
در راستاي طرح ملي كاهش تلفات انرژي و افزايش پايداري و تقويت ولتاژ شبكه برق با صرف اعتباري بالغ بر 11 ميليارد ريال ساماندهي و اصلاح شد.
 به گزارش برق نیوز, سعيد احترامي مدير امور برق منطقه چهار اهواز در اين باره گفت: در راستاي اجرايي شدن طرح ملي كاهش تلفات انرژي و به منظور افزايش پايداري شبكه برق و كاهش خاموشي هاي ناخواسته در تابستان آتي، عمليات ساماندهي و اصلاح شبكه فرسوده كوي شهرك دانشگاه اهواز بطور كامل اصلاح، ساماندهي و تقويت شد.

وي كاهش خاموشيهاي ناشي ازحوادث اتفاقاتي و رضايتمندي مردم را مهمترين هدف نهايي اين منطقه دانسته و گفت: ساماندهي شبكه هاي قديمي و استفاده از روش ها و تجهيزات نوين مثل كابل خودنگهدار همواره جزء برنامه هاي ما بوده كه استفاده از اين نوع كابل ضمن كاهش تلفات شبكه موجب كاهش حوادث اتفاقاتي منجر به خاموشي شبكه برق، رعايت ايمني و حريم شبكه وهمچنين افزايش رضايتمندي شهروندان مي شود.

مدير امور برق منطقه 4 كلانشهر اهواز درخصوص اقدامات انجام شده در اين طرح گفت: با انجام طراحي و برنامه ريزي هاي انجام شده نسبت به جايگزيني بيش از 22 كيلومتر كابل خودنگهدار به جاي شبكه سيمي قديمي شده كه در اين اقدام نسبت به تعويض تعداد 209 اصله پايه برق بتوني جديد نيز اقدام و شبكه برق شهرك دانشگاه ساماندهي و اصلاح شد.

احترامي در پايان افزود: اين پروژه با اعتباري بالغ بر 11ميليارد ريال از محل منابع داخلي شركت تامين و در راستاي تحقق اهداف تكريم ارباب رجوع كه ارائه خدمات مطلوب به مشتركين است، احداث وتقديم شهروندان گرامي ساكن در اين شهرك شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار