کد خبر: ۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
مدیرعامل توانیر:
مدیرعامل توانیر: در شبکه انتقال با مسائل متعددی مواجهیم که اگر برای آن‌ها تدبیری اندیشیده نشود، ما را دچار گرفتاری خواهد کرد،این در حالی است که به لحاظ یافتن راه حل نیز کار چندانی انجام نشده و کارها بیشتر مقطعی بوده و کار منسجم و خاصی را نتوانستیم ارائه دهیم، بنابراین همه باید در این زمینه کمک کنیم.
به گزارش برق نیوز، آرش کردی امروز در جلسه شورای معاونان شرکت توانیر با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد، تا ظرفیت بخش تولید پراکنده را در سال جاری از 700 مگاوات به 900 مگاوات برسانیم، گفت: در سه ماه گذشته فشار مضاعفی به ارکان صنعت برق وارد شده است و در این شرایط سخت مجموعه نگری در صنعت برق به ویژه در بخش نقدیگی باید به گونه ای باشد که بتوان با آن صنعت برق را اداره کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: تقریباً سرمایه گذاری‌هایمان نسبت به سال‌هایی که رونق داشتیم قابل مقایسه نیست و روز به روز مسائل شرکت‌ها سخت تر می‌شود، بنابراین معاونت انتقال از این جهت اهمیت دارد که قدر همین تاسیساتی که ایجاد کرده‌ایم را بدانیم و درست و مناسب از آن‌ها بهره برداری کنیم.

کردی یادآور شد: در شبکه انتقال با مسائل متعددی مواجهیم که اگر برای آن‌ها تدبیری اندیشیده نشود، ما را دچار گرفتاری خواهد کرد، مسائلی همچون جریان اتصال کوتاه شبکه، پرباری ترانس‌ها، مسائل هارمونیکی و... که شبکه را تهدید می‌کنند این در حالی است که به لحاظ یافتن راه حل نیز کار چندانی انجام نشده و کارها بیشتر مقطعی بوده و کار منسجم و خاصی را نتوانستیم ارائه دهیم، بنابراین همه باید در این زمینه کمک کنیم.

مدیرعامل توانیر گفت: اگر به سمتی پیش برویم که حوزه‌ها وظایفشان را خود برعهده بگیرند، مناسب‌تر است، از این رو در ساختار جدید بحث تولید پراکنده، تجارت خارجی، برق روستایی و دفتر بررسی‌های مالی و بازرگانی و امور مرتبط با بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از جایگاه مشخص تر و باثبات تری برخوردار شده است.
وی در مورد وضعیت مولدهای تولید پراکنده در کشور نیز گفت: در این بخش طی چند سال گذشته 700 مگاوات ظرفیت ایجاد شد که امیدواریم امسال این میزان را به رقم قابل توجه 900 مگاوات برسانیم.

کردی برق رسانی به روستاها را جزو اقدامات اصلی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: امسال با برق رسانی به 490 روستای باقیمانده، پرونده برق رسانی به روستاهای بالای 5 خانوار در کشور بسته می‌شود.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
باز اپراتورهای پست انتقال و حقوق کمتر بدین حتما تهدیدا برطرف میشه!!!
مجتبی اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
1
به نظرم بهترین راهکار کلیدزنی بهینه خطوط انتقال و یا به عبارتی تغییر توپولوژی شبکه انتقال در زمانهای مختلف می باشد و اگر همزمان با سوئیچینگ انتقال پاسخگویی بار هم اعمال شود مطمئنا جوابگو خواهد بود .تا زمانی که تولید پراکنده فراگیر تر شود و حتی پس از آن، این بهترین راهکار است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار