کد خبر: ۱۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
به منظور آشنايي با دستاوردها و توانمندي هاي ستاد مديريت بحران شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي و تبادل نظر در حوزه مديريت بحران، جلسه مشتركي با حضور مديركل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي و اعضاي ستاد بحران شركت و مديران حوزه ستادي برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، به منظور آشنايي با دستاوردها و توانمندي هاي ستاد مديريت بحران شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي و تبادل نظر در حوزه مديريت بحران، جلسه مشتركي با حضور شايان فر مديركل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي و اعضاي ستاد بحران شركت و مديران حوزه ستادي برگزار شد.

در ابتداي اين نشست مزيني مديرعامل شركت با اشاره به وضعيت صنعت برق در حوزه استان خراسان رضوي در بخش توزيع، گزارش آماري از تاسيسات و شبكه هاي شركت به عنوان بزرگترين و گسترده ترين شبكه توزيع در كشور ارايه و تحليلي از اثرات و تبعات اين گستردگي در حوزه مديريت بحران ارايه كرد.

وي در ارائه گزارشي از عملكرد ستاد بحران شركت در وقوع حوادث و اتفاقات گذشته از جمله زلزله بم، بحران سفيد گيلان و... ارايه كرد و امكانات و سطوح مختلف مديريتي در حوزه هاي تحت پوشش از نظر مقابله با بحران ها تشريح كرد.

در ادامه جلسه حميد سروش مهر دبير ستاد بحران با تشريح عملكرد سال هاي گذشته و بيان توانمندي هاي شركت به شرح وظايف اعضاي ستاد بحران در زمان هاي قبل از بحران، حين بحران و بعد از بحران پرداخت.

وي با اشاره به اهميت حضور برق در مواقع بحراني و نقش آن در تامين امنيت به مهمترين وظايف در حوزه بحران اشاره كرد و از ايجاد هماهنگي بين دستگاه ها، نظارت بر فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي و جمع بندي خسارت و پيگيري اعتبارات به عنوان مهمترين اين وظايف نام برد.

وي در ادامه به اهميت ارايه اطلاعات و آمار صحيح در مواقع بحراني از سوي سخنگوي بحران دستگاه هاي اجرايي اشاره كرد و بر سناريونويسي بحران براساس بروز بدترين و سخت ترين شرايط بحراني تائيد كرد.

جلسه فوق در محل مركز ديسپاچينگ شركت با توضيحات انبيايي معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت در خصوص سناريوهاي بحران و نحوه مديريت شبكه و سيستم مخابراتي ادامه يافت.

وي با بيان اين مطلب كه مهمترين مسئله در وقوع بحران رعايت نظم و انضباط در چارچوب قوانين مربوطه و استفاده از امكانات در بسترهاي ارتباطي است، به تشريح وظايف ستاد بحران شركت در اين حوزه پرداخت.

منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار