کد خبر: ۱۸۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
مدیر امور برق شهرستان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی های انجام‌شده هسته مرکزی شهر اردبیل تا پایان سال ۹۶ به کابل خودنگهدار برق‌رسانی مجهز می‌شود.
به گزارش برق نیوز، محمدرضا سیاهکوهی، مدیر امور برق شهرستان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی امور برق شهرستان اردبیل تجهیز کردن هسته مرکزی شهر به کابل خودنگهدار برق‌رسانی است و در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و انتظار می‌رود تا پایان سال 96 این امر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه با اجرای کابل خودنگهدار برق‌رسانی در مرکز شهر اردبیل نیازمند اعتبارات است، گفت: باید در این زمینه مسئولان مربوطه حمایتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم این طرح را در مرکز شهر اردبیل با موفقیت اجرا کنیم.

مدیر امور برق شهرستان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی در تمام مناطق شهرستان اردبیل نیازمند اعتبارات کلان است که اگر اعتبارات ویژه برای این امر تامین شود در مدت زمان مشخص در مناطق مختلف اردبیل اجرایی می‌شود.

سیاهکوهی اولویت اصلی امور برق اردبیل در طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی را معابر اصلی دانست و تصریح کرد: در این زمینه برخی معابر اصلی اردبیل از طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی برخوردار شده‌اند که انتظار می‌رود تا پایان سال 96 بقیه معابر اصلی شهر نیز از این طرح برخوردار شوند.

وی با اشاره به بارش شدید برف در روزهای گذشته افزود: این بارش خسارات زیادی را به حوزه برق شهرستان اردبیل وارد کرد و شرکت برق استان اردبیل همانند دیگر دستگاه های اجرایی اقدامات اساسی را در مقابله با بحران برف و رفع قطعی برق انجام داد.

مدیر امور برق شهرستان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون هیچ گونه قطعی برق در شهرستان اردبیل وجود ندارد و با اهتمام ویژه ماموران شرکت برق تمامی قطعیهای موردی برطرف شده که نیاز است برای مقابله با بحران های این چنینی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری همکاری و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار