کد خبر: ۱۸۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
رئیس کمیته فنی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور گفت: حضور شرکت‌های خارجی به‌صورت پاویون در نمایشگاه نشانگر وجود امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و جایگاه مهم و تثبیت شده صنعت برق در کشور است که این حضور می‌تواند فضای رقابتی را در بخش صنعت ایجاد کند.
به گزارش برق نیوز، رئیس کمیته فنی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور گفت: حضور شرکت‌های خارجی به‌صورت پاویون در نمایشگاه امسال نشانه امنیت اقتصادی و اعتبار صنعت برق در کشور است.

بهمن الله‌مرادی رئیس کمیته فنی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، با بیان این مطلب گفت: حضور شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های صادر کننده خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات صنعت برق و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور از ویژگی‌های این نمایشگاه در مقایسه با سایر نمایشگاه‌ها است.

وی از تخصصی تر بودن نمایشگاه شانزدهم به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در سنوات قبل یاد کرد و افزود: تولیدکنندگان، کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران در این نمایشگاه حضور فعال دارند و می‌توانند نیازهای تخصصی موجود در این صنعت را تأمین کنند.

الله‌مرادی در خصوص تأثیر پاویونی شرکت‌های خارجی در صنعت برق کشورمان گفت: حضور شرکت‌های خارجی به‌صورت پاویون در نمایشگاه نشانگر وجود امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و جایگاه مهم و تثبیت شده صنعت برق در کشور است.

وی ادامه داد: حضور گسترده شرکت‌های خارجی و کشورهایی که به صورت پاویون در نمایشگاه حاضر شده‌اند می‌تواند فضای رقابتی را در بخش صنعت برق، بخصوص شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایجاد کند.

رئیس کمیته فنی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور افزود: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در یک زمان مشخص و در یک مکان مشخص می‌تواند ضمن تبادل اندیشه و تکنولوژی، حس تعاون و همکاری را در بین شرکت‌ها ایجاد کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار