کد خبر: ۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
طرح پایش اطلاعات، تحلیل و توسعه سرمایه انسانی ( پاتسا) از سوی دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد تدوین و به صورت آزمایشی اجراء شده است.
به گزارش برق نیوز، هدایتی زاده مدیر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش گفت: این طرح با هدف طراحی الگویی جامع برای توسعه و توانمندسازی هرچه بیشتر منابع انسانی شرکت مدنظر قرار گرفت و مطالعات لازم از طریق روش ها و الگوهای علمی معتبر بین المللی و بررسی فرایندهای جاری در سطح شرکت ها، مؤسسات موفق و برتر بین المللی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، پرورش نیروی انسانی موردنیاز برای تحقق چشم انداز 1405 مورد توجه قرار گرفته است گفت: پاتسا عبارت است از انجام پیمایش میدانی مستمر و کنترل متغیرهای کمی و کیفی منابع انسانی، برنامه ریزی منحصر بفرد توسعه برای کارکنان، نیازسنجی آموزشی فردی، سنجش و تحلیل نحوه ادراک کارکنان و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه مسیرهای شغلی افقی.

وی تصریح کرد: طرح پاتسا در حال حاضر در امورهای اجرایی برق نواحی 5 و 4 و اداره برق ملک آباد و دفتر برنامه ریزی و بودجه به عنوان واحدهای پایلوت اجراء شده است که نتایج مورد انتظار مناسبی را بدنبال داشته است.

مزایای فردی و سازمانی، تغییرات مورد انتظار در فرهنگ و نحوه تعامل کارکنان با یکدیگر، پررنگ شدن نقش مربی گری در مدیریت، برجسته شدن مهارت مدیریت منابع انسانی و تعیین معیارهای تفکیک کارکنان شایسته از سایر کارکنان از جمله ویژگی های این طرح محسوب می شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار