کد خبر: ۲۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
نخستین نمایشگاه توانمندی های خدمات فنی مهندسی صنعت آب و برق کشور و سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی و امنیتی ، ایمنی و آتش‌نشانی امروز در اهواز آغاز به‌کار کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: در این دو نمایشگاه ملی 100 شرکت از استان های تهران ، خوزستان ، خراسان و اصفهان و شرکت های خارجی از کشورهای آلمان ، چین ، تایوان ، کره ، لبنان ، ایتالیا و عمان در مساحتی حدود 4 هزار متر مربع تا یکم اسفند به مدت 4 روز ، محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش "برق نیوز" آقای جلیلی افزود: نمایشگاه ها در 3 سالن خرمشهر ، امام رضا و خلیج فارس در 100 غرفه برپاست.

وی گفت: این نمایشگاه ها با هدف ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و صاحبان اندیشه و آشنایی با جدیدترین فناوری ‌ها و محصولات و سیستم‌های مربوط و ایجاد رقابت سالم میان شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان در جهت ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب‌تر و فرهنگ‌سازی برگزار می شود.
گشایش نخستین نمایشگاه خدمات فنی مهندسی صنعت آب و برق و سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی و امنیتی از امروز تا اسفند از ساعت 10 تا 18 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار