صفری گفت: راه اندازی و توسعه سیستم جامع شرکت با ۵۴ زیر سیستم اصلی، ایجاد و توسعه داشبورد مدیریتی، نصب و راه اندازی مرکز تلفن IP، تهیه سند جامع فن آوری اطلاعات شرکت، اتصال پستهای انتقال و فوق توزیع به شبکه داده و نصب و راه اندازی نرم افزار DLP به منظور افزایش امنیت دادهها به عنوان مصادیقی از عملکرد حوزه فناوری اطلاعات یاد کرد.
به گزارش برق نیوز، علی صفری در حاشیه برگزاری فرآیند ارزیابی دفتر فن آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات از سوی توانیر در جلسه دولت الکترونیک و هوشمند سازی ضمن بیان مطلب فوق توضیحاتی در خصوص ساختار و وظایف این کمیته ارائه و عملکرد و برنامههای در دست اقدام حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.
وی افزود: راه اندازی و توسعه سیستم جامع شرکت با ۵۴ زیر سیستم اصلی، ایجاد و توسعه داشبورد مدیریتی، نصب و راه اندازی مرکز تلفن IP، تهیه سند جامع فن آوری اطلاعات شرکت، اتصال پستهای انتقال و فوق توزیع به شبکه داده و نصب و راه اندازی نرم افزار DLP به منظور افزایش امنیت دادهها به عنوان مصادیقی از عملکرد حوزه فناوری اطلاعات یاد کرد.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق باختر در ادامه توسعه زیر سیستمهای موجود در سیستم جامع شرکت، افزایش امنیت دادههای شرکت، استفاده از استانداردهای ITIL و COBIT در جهت بهبود خدمات فن آوری اطلاعات و تعریف برنامههای عملیاتی، بهبود و ارائه سرویسهای پشتیبانی فنی، راه اندازی پرتال جدید شرکت را از برنامههای در دست اقدام سالجاری برشمرد و افزود: در کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی استقرار، توسعه و نظارت بر سیستمهای الکترونیکی به عنوان رویکرد برق باختر در تحقق دولت الکترونیک مورد توجه قرار میگیرد.
این گزارش میافزاید در این نشست بهروز امیری مسئول کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی شرکت توانیر، پاسخگویی به نیازهای ذینفعان را هدف اصلی ارائه خدمات الکترونیکی دانست و بیان داشت: تهیه و تدوین شاخصهای ارزیابی حوزه IT، تخصیص بودجه و پیگیری اجرای برنامه ها، بومی سازی استانداردها در شرکت توانیر و شرکتهای زیر مجموعه در جهت آماده سازی زیر ساختهای مناسب با رویکرد توسعه دولت الکترونیک است.
وی افزود: شرکت توانیر آمادگی لازم جهت ارائه هر گونه خدمات مشاورهای و همکاری در حوزه IT به شرکتهای تابعه و وابسته را دارد.
وی افزود: راه اندازی و توسعه سیستم جامع شرکت با ۵۴ زیر سیستم اصلی، ایجاد و توسعه داشبورد مدیریتی، نصب و راه اندازی مرکز تلفن IP، تهیه سند جامع فن آوری اطلاعات شرکت، اتصال پستهای انتقال و فوق توزیع به شبکه داده و نصب و راه اندازی نرم افزار DLP به منظور افزایش امنیت دادهها به عنوان مصادیقی از عملکرد حوزه فناوری اطلاعات یاد کرد.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق باختر در ادامه توسعه زیر سیستمهای موجود در سیستم جامع شرکت، افزایش امنیت دادههای شرکت، استفاده از استانداردهای ITIL و COBIT در جهت بهبود خدمات فن آوری اطلاعات و تعریف برنامههای عملیاتی، بهبود و ارائه سرویسهای پشتیبانی فنی، راه اندازی پرتال جدید شرکت را از برنامههای در دست اقدام سالجاری برشمرد و افزود: در کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی استقرار، توسعه و نظارت بر سیستمهای الکترونیکی به عنوان رویکرد برق باختر در تحقق دولت الکترونیک مورد توجه قرار میگیرد.
این گزارش میافزاید در این نشست بهروز امیری مسئول کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی شرکت توانیر، پاسخگویی به نیازهای ذینفعان را هدف اصلی ارائه خدمات الکترونیکی دانست و بیان داشت: تهیه و تدوین شاخصهای ارزیابی حوزه IT، تخصیص بودجه و پیگیری اجرای برنامه ها، بومی سازی استانداردها در شرکت توانیر و شرکتهای زیر مجموعه در جهت آماده سازی زیر ساختهای مناسب با رویکرد توسعه دولت الکترونیک است.
وی افزود: شرکت توانیر آمادگی لازم جهت ارائه هر گونه خدمات مشاورهای و همکاری در حوزه IT به شرکتهای تابعه و وابسته را دارد.
لینک کوتاه
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.