سیستم نوبت دهی مشترکین برای اولین بار در سطح مدیریتهای توزیع برق در مدیریت توزیع برق ولیعصر (عج) ارومیه راهاندازی شد.
به گزارش برق نیوز، به منظور تکریم ارباب رجوع و سهولت در ارائه خدمات به مشترکین، سیستم نوبت دهی مشترکین برای اولین بار در سطح مدیریتهای توزیع برق در مدیریت توزیع برق ولیعصر (عج) ارومیه راهاندازی شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بازدید خود از اولین روز کاری این طرح گفت: در راستای احقاق حقوق شهروندی مبنی بر ارائه خدمات مطلوب و راحتی اربابان رجوع طرح سیستم نوبتدهی مشترکین برای اولینبار در ارومیه به بهرهبرداری رسیدهاست.
داوود صالحنمدی افزود: ساماندهی مراجعان و افزایش سرعت پاسخگوئی از اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارائه خدمات به مشترکین میباشد.
مدیر برق ولیعصر ارومیه نیز با اشاره به جزئیات طرح نوبتدهی مراجعان حضوری توضیح داد: در روند اجرای این طرح خدمات ارائه شده در ۳ صف انتظار، پاسخگوئی، قطع و وصل و فروش انشعاب پیش بینی شده است.
وی اعلام کرد: ۴ کارشناس به منظور ارائه خدمات پاسخگوئی در مدیریت برق ولیعصر حضور دارند که جهت ارائه خدمات به مشترکینی که در قرائت کنتور مشکل داشتند یا مشکل عدم قرائت کنتور دارند و به طور کلی کلیه اموری که دو بخش دیگر را شامل نمیشود، فعالیت میکنند.
ضرغامی اضافه کرد: دو کارشناس برای رسیدگی به امور قطع و وصل و پنج کارشناس نیز جهت دریافت درخواستهای مربوط به فروش انشعاب برق به مراجعان خدمات ارائه خواهند داد.
مدیر برق ولیعصر تاکید کرد: برای ارائه راهنمایی مراجعان و آشنایی مشترکین با سیستم نوبتدهی یک نفر نیز وظیفه راهنمایی را برعهده خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: جهت انجام امور پاسخگوئی به مشترکین روزانه حدود ۸۰ نفر، خدمات مربوط به قطع و وص ۸۰ نفر و در حوزه فروش انشعاب نیز در یک ماه تا ۲ هزار درخواست نیز ثبت شده است.
* تجمع مقابل میز کارشناسان کاهش یافته است
یکی از مراجعان که مرد مسنی از روستای قره گوز است معتقد است: قبلا صف مشخصی برای مراجعه وجود نداشت و در صورت مراجعه مقابل میز کارشناسان تجمع میشد، اما الآن با توجه به کهولت سن، راحتتر در صندلی منتظر نوبت خود هستم.
گفتنی است اکثر خدمات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از طریق دفاتر پیشخوان و سامانه اینترنتی این شرکت ارائه میشود که سبب جلوگیری از نیاز مراجعه غیرضروری میشود.
شایان ذکر است ۱۱۶ هزار مشترک در حوزه مدیریت برق ولیعصر (عج) ارومیه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بازدید خود از اولین روز کاری این طرح گفت: در راستای احقاق حقوق شهروندی مبنی بر ارائه خدمات مطلوب و راحتی اربابان رجوع طرح سیستم نوبتدهی مشترکین برای اولینبار در ارومیه به بهرهبرداری رسیدهاست.
داوود صالحنمدی افزود: ساماندهی مراجعان و افزایش سرعت پاسخگوئی از اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارائه خدمات به مشترکین میباشد.
مدیر برق ولیعصر ارومیه نیز با اشاره به جزئیات طرح نوبتدهی مراجعان حضوری توضیح داد: در روند اجرای این طرح خدمات ارائه شده در ۳ صف انتظار، پاسخگوئی، قطع و وصل و فروش انشعاب پیش بینی شده است.
وی اعلام کرد: ۴ کارشناس به منظور ارائه خدمات پاسخگوئی در مدیریت برق ولیعصر حضور دارند که جهت ارائه خدمات به مشترکینی که در قرائت کنتور مشکل داشتند یا مشکل عدم قرائت کنتور دارند و به طور کلی کلیه اموری که دو بخش دیگر را شامل نمیشود، فعالیت میکنند.
ضرغامی اضافه کرد: دو کارشناس برای رسیدگی به امور قطع و وصل و پنج کارشناس نیز جهت دریافت درخواستهای مربوط به فروش انشعاب برق به مراجعان خدمات ارائه خواهند داد.
مدیر برق ولیعصر تاکید کرد: برای ارائه راهنمایی مراجعان و آشنایی مشترکین با سیستم نوبتدهی یک نفر نیز وظیفه راهنمایی را برعهده خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: جهت انجام امور پاسخگوئی به مشترکین روزانه حدود ۸۰ نفر، خدمات مربوط به قطع و وص ۸۰ نفر و در حوزه فروش انشعاب نیز در یک ماه تا ۲ هزار درخواست نیز ثبت شده است.
* تجمع مقابل میز کارشناسان کاهش یافته است
یکی از مراجعان که مرد مسنی از روستای قره گوز است معتقد است: قبلا صف مشخصی برای مراجعه وجود نداشت و در صورت مراجعه مقابل میز کارشناسان تجمع میشد، اما الآن با توجه به کهولت سن، راحتتر در صندلی منتظر نوبت خود هستم.
گفتنی است اکثر خدمات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از طریق دفاتر پیشخوان و سامانه اینترنتی این شرکت ارائه میشود که سبب جلوگیری از نیاز مراجعه غیرضروری میشود.
شایان ذکر است ۱۱۶ هزار مشترک در حوزه مدیریت برق ولیعصر (عج) ارومیه وجود دارد.
لینک کوتاه
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.