کد خبر: ۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت:تغییر ساعات کاری، بکارگیری روش‌های بهینه سازی مصرف انرژی و به مدار آوردن مولد‌های اضطراری ادارات نقش بسزایی در کاهش ۳۵ مگاواتی مصرف برق در ادارات استان داشته است.

به‌گزارش برق نیوز، محمد اله داد در این باره گفت: تغییر ساعات کاری، بکارگیری روش‌های بهینه سازی مصرف انرژی و به مدار آوردن مولد‌های اضطراری ادارات نقش بسزایی در کاهش ۳۵ مگاواتی مصرف برق در ادارات استان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان مرکزی با بیان اینکه طرح ارزیابی و پایش مصرف انرژی از ۱۰ تیرماه جاری توسط شرکت به اجرا درآمده است، افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تنظیم ساعات کار ادارات و بانک‌ها در راستای مدیریت مصرف برق، این شرکت با اعزام ۲۵ اکیپ به ادارات و بانک‌های استان نسبت به نظارت بر اجرای بخشنامه مذکور، حصول اطمینان از قطع سیستم‌های سرمایشی در ساعت اعلام شده و به مدار آمدن ژنراتور‌های اضطراری ادارات و قطع برق ادارات بد و پرمصرف اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بعد از بازدید مجدد از ادارات پرمصرف برق در صورت تکرار بدمصرفی، علاوه بر اعمال قطع برق ناچار به اعمال سیاست‌های تنبیهی دیگر و قطعی‌های درازمدت برای ادارات هستیم.

اله‌داد با بیان اینکه باید روش‌های بدمصرف را کنار بگذاریم، زیرا نسبت به سال‌های گذشته شاهد کاهش نزولات آسمانی و افزایش دمای هوا هستیم، افزود: ما نیز مانند سایر کشور‌های جهان باید با تغییر برخی روش‌ها و اصلاح برخی رفتار‌ها به سمت مدیریت مصرف و تقاضا برویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه نیاز مصرف برق هفته گذشته در این استان به نسبت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: نیاز مصرف روزانه برق استان مرکزی تاکنون ۹۵۰ مگاوات است.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف گفت: انتظار می‌رود همچنان مردم به تداوم صرفه‌جویی توجه ویژه داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
مشكل صنعت برق همين اله داد هاست بررسي كنيد چگونه او مدير عامل شركت توزيع استان مركزي شده است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار