کد خبر: ۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 155 فقره سرقت اعتراف کردند که در بررسی‌های به عمل آمده وقوع این تعداد سرقت در 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش "برق نیوز" سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت سیم‌های کابل برق در حوزه شهرستان گرگان و نارضایتی شهروندان به دلیل خسارات وارده به اموال و پمپ‌های آب کشاورزی و وسایل برقی تلاش در جهت دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه نشان داد سارقان با استفاده از سواری پراید و یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت کرد که با سرنخ‌های به دست آمده نهایتاً سواری پراید پارک شده در حاشیه زمین کشاورزی توسط مأموران مشاهده شد.

این مقام انتظامی گفت: سارقان که با مشاهده مأموران از محل متواری شده بودند طی یک تعقیب و گریز و شلیک گلوله با استفاده از قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران زمینگیر شده و دو نفر از آنان دستگیر شدند.

رئیس پلیس گلستان ادامه داد: در بازرسی از متهمان 2 قبضه کلت کمری و چند قبضه شمشیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به سرقت سیم‌های کابل برق و مخابرات اقرار کرده و اعتراف کردند سرقت‌ها را با همکاری دو نفر دیگر از همدستانشان انجام می‌دادند.

میر فیضی با اشاره به دستگیری همدستان سارق و کشف اموال مسروقه اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 155 فقره سرقت اعتراف کردند که در بررسی‌های به عمل آمده وقوع این تعداد سرقت در 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به دستگیری 2 مالخر توسط مأموران پلیس آگاهی یادآور شد: با تلاش مأموران از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار