کد خبر: ۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
ˈمحمدرضا مرواریدˈ در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: ایجاد پالایشگاه نفت و نیروگاه برق با توجه به موقعیت ویژه مهران و نزدیکی آن به بازارهای منطقه از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.
به گزارش "برق نیوز" ˈمحمدرضا مرواریدˈ در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: ایجاد پالایشگاه نفت و نیروگاه برق با توجه به موقعیت ویژه مهران و نزدیکی آن به بازارهای منطقه از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.

وی افزود: نزدیکی مهران به کشورهای عربی منطقه و نیاز مبرم این بازارها به برق و محصولات پالایشگاهی ضرورت راه اندازی این واحدهای صنعتی را در این شهرستان دو چندان کرده است.

مدیر ارشد استان یادآور شد: مهران در آینده نزدیک یکی از قطب های صنعتی و تجاری منطقه خواهد شد.

مروارید ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاران خارجی از موقعیت راهبردی اقتصادی مهران اطلاع یافته و درخواست سرمایه گذاری در این منطقه را دارند.

وی تاکید کرد: دولت در استان ایلام از ورود سرمایه گذاران استقبال کرده و از هیچ گونه همکاری و مساعدتی در این حوزه دریغ نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی مهران اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری به ایلام منطقه آزاد تجاری را نیز در مهران ایجاد کنیم.

مروارید ابراز امیدواری کرد با توجه به نگاه ویژه ای که دولت به استان ایلام دارد بتوانیم با جذب سرمایه گذاران در این استان از ظرفیت های موجود بهترین بهره را ببریم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار