کد خبر: ۴۳۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو گفت: یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که قطع برق نداشتیم یا قطع برق بسیار کم بوده است. در این دولت سه برابر رژیم گذشته برق تولید کرده ایم، تلفات برق هم به ۹ درصد رسیده است.

به گزارش برق نیوز، حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می‌کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می‌کند.

رئیس جمهور همچنین با ابراز خوشحالی از افتتاح طرح‌های امروز وزارت نیرو اظهار کرد: یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که قطع برق نداشتیم یا قطع برق بسیار کم بوده است. در این دولت سه برابر رژیم گذشته برق تولید کرده ایم، تلفات برق هم به ۹ درصد رسیده است. پایداری شبکه تقویت شده و اتصال شبکه با کشور‌های همسایه در حال انجام است. دولت تدبیر و امید برق رسانی به روستا‌های ۲۰ خانوار را به پایان رساند و اکنون به فکر روستا‌های ۱۰ خانوار است. در دولت تدبیر و امید برای روستا‌ها کار خوبی انجام شد و تقریبا مدارس غیراستاندارد و کپری جمع شد.

وی با بیان اینکه بهبود راندمان برق برای ما حائز اهمیت است، گفت: ما امسال ۲۵۰۰ مگاوات برق تولید کرده ایم و نیروگاه‌های مختلفی هم تأسیس کرده ایم، اما حدود ۴۰۰۰ مگاوات برق مجازی نیز تولید کرده ایم، با کمک مردم و تغییر ساعت استفاده از برق توانستیم از سرمایه گذاری‌هایی که خیلی ضروری نبود بی نیاز شویم. رشد مصرف برق از ۵ درصد به یک درصد در امسال رسیده است، یعنی اینکه مردم در مصرف هم همراهی کرده اند.

روحانی خاطرنشان کرد: آثار برق امید در پایان آذر اعلام می‌شود و مشترکان کم مصرف از دادن پول برق معاف می‌شوند. این هدیه کوچکی برای کسانی است که صرفه جویی می‌کنند. با اجرای این طرح ۳۰ درصد مردم دارای برق مجانی می‌شوند. ما این کار را برای آب و گاز نیز انجام می‌دهیم. امام (ره) سال‌ها پیش فرمودند آب و برق را برای مستضعفین مجانی می‌کنیم که این گفته امام (ره) اکنون انجام می‌شود. آن‌ها که ناروا می‌گفتند که این وعده عملی نیست، ببینند که این کار در حال انجام شدن است.
 
منبع: اقتصاد آنلاین
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
5
همه كارخانه ها و كارگاههاى توليدى تعطيل شده عدم توليد در كارخانه ها يعنى مصرف نكردن برق كه اونهم به معنى افتخار وزرارت نيرو و دولت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نابغه ننوشته کاهش مصرف روافتخارمیکنم نوشته قطعی برق نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
4
مثل اینکه خاموشیهای سال ۹۵ خوزستان رو فراموش کرده کلانشهر اهواز طی ۴۸ ساعت حدود ۳۰ ساعت نه برق داشت نه آب
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
3
تابستان ها برق ایشونو قطع کنن تا افتخار بیشتر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
روابط عمومی برق باختر هر از چند گاهی اطلاعیه صادر میکنه که بنا به دستور سازمان استخدامی کشور و استاندار استان مرکزی و تصمیمات سطح شرکت مثلا از فلان روز این مشاغل در شرکت باشند یا نباشند. سوالی که پیش میاید این است وقتی سازمان استخدامی که زیر نظر رئیس جمهور است دستوری صادر میکند شرکت چه تصیماتی می تواند بگیرد؟ توانیر باید این شرکت ها را آموزش دهد تا در کار یا تصمیمی که به انها ربطی ندارد خودشان را از روی نادانی در این پروسه قرار ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
خدایی نبایدافتخارکردبه همه تلاشگران صنعت برق پس کاهش قطعی حاصل زحمات ودسترنج کی بوده حاصل زحمات تمام کارکنان برق ازقبیل کارکنان نیروگاههادیسپاچرهای دیسپاچینگ اپراتورهای برق فشارقوی سیم بانهای زحمتکش توزیع وهمه وهمه کارکنان صنعت برق میباشدکه درتعطیلات سرماوگرمابارندگی سیل وزلزله درهمه حالت وشرایط جوی سرکاروشیفت خودحاضرمیباشندوبه نحواحسن خدنت به این مردم عزیزمیکنند
ناشناس
|
Denmark
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
بله درست میفرمایین
اصلا قطعی برق نداشتیم
مخصوصا امسال و پارسال که هیچی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
جناب رئیس جمهور محترم ! موتور محرکه توسعه ،منابع انسانی است که متاسفانه یا توجه ایی به ان نمیشود ویا اگر توجه ایی هم که شده بیشتر در جهت نابسامانی و جابجایی و گریز این منابع از شرکت ها و حتا از کشور بوده است که عامل این نابسامانی از طریق انتخاب افراد ناشایست در پست های مدیریتی صورت میگیرد . از سال ۱۳۹۳ تا کنون تعداد نیروهای انسانی که از شرکت برق باختر مهاجرت کرده اند در طول عمر این شرکت بی سابقه است . شرکت توانیر اولین خواستگاه این مهاجران است با ۹ تن که جملگی از معاون و مدیر ان شرکت بودند ، بیش از ۶ تن از کارشناسان متخصص و کاربلد بخاطر جفای سازمانی و درجا زدن به خارج از کشور مهاجرت نمودند که برخی از انها در شرکت ها ی معتبر با امتیازات مناسب مشغول بکار شده اند. بسیاری دیگر از نیروهای انسانی دست از کار شسته و هیچگونه وابستگی سازمانی ندارند و بدنبال فرصتی مناسب برای رهایی هستند در چنین سازمانی دیگر نمیتوان از کارایی،راندمان و بهره وری سخن گفت . امروزه دیگر بحث شایستگی کنار رفته و بیشتر حول این محور است که ایا کسی که مدیر میشود؟ اگر به ساختار مدیریتی کشورهای توسعه یافته نگاهی بیاندازیم حضور پر رنگ پزشکان روانشناس و روانکاو در سازمان ها و شرکت ها بسیار مشهود است یکی از بزرگترین ازمون مدیریتی ازمون روانی و روحی است ،ازمونی که ما هم به ناچار باید به سراغش برویم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
3
زحمت کشیدید (بجز خیلی از صنایع که ورشکست شدند و تعطیل کردند) کل صنایع فعال رو هم خاموش و تعطیل کردید و صنعت کشور رو به خاک سیاه نشوندید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
3
آقای رییس جمهور

در دولت شما استانداران و همچنین در مجلس نمایندگان مجلس رانتی زیاد بود.
عزل و نصب ها را استانداران انجام دادند اما مسئولیت عواقب انرا تپذیرفتند.
بعنوان مثال استاندار خوزستان مدیران عامل برق و آبفای سطح خوزستان را تعیین کرد اما وقتی اهواز را آب برد گفت به ربطی ندارد.
داداج شهرداری زیر مجموعه وزارت کشور است و استاندار,را وزیر گشور پیشنهاد می دهد یا تعیین می کند.
جالبه می گه به من مربوط نیست.
این اتفاق در گیلان مازندران هرمزگات بدشهر,کرمانشاه کرمان و .. افتاد.
ب
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
قاسمپور مدیرعامل توزیع برق مشهد شد.
این هم از شایسته سالاری که منتظرش بودین. بفرماین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باسلام واحترام به برق نیوز
...ات خندیدی
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
جناب رئیس جمهور شما در حال درو کردن کشت دیگران هستید وای به حال آیندگان که محصول زمان شما را درو خواهند کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار