کد خبر: ۴۹۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
اینترنت اشیا صنعتی با رابط انسان ماشین مبتنی بر اندروید اینترنت اشیا در ابتدا خود را در خانه های هوشمند نمایان کرد اما رفته رفته در حال ورود به حوزه های کاربردی تر و اساسی تر در صنعت می باشد. در همین راستا شرکت ولتا کنترل قدم در راه طراحی محصولات مرتبط با حوزه اینترنت اشیا صنعتی نهاده است. این شرکت توانسته رابط انسان ماشین مبتنی بر اندروید (Industrial Android HMI) خود را روانه بازار کند و آماده همکاری با شرکتهای محترم تولید کننده دستگاه های الکترونیکی برای تجهیز محصولاتشان به تکنولوژی اینترنت اشیا می باشد.

به گزارش برق نیوز، امروزه تکنولوژی اینترنت اشیا در حال ورود به حوزه های مختلف علم و صنعت می باشد. اینترنت اشیا در ابتدا خود را در خانه های هوشمند نمایان کرد اما رفته رفته در حال ورود به حوزه های کاربردی تر و اساسی تر در صنعت می باشد. در آینده نزدیک کمتر کارخانه ای را می توان تصور کرد که  سیستم اتوماسیون آن مبتنی بر مفاهیم اینترنت اشیا صنعتی IIOT نباشد. یا در جنبه ای دیگر  خودروهای خودرانی را در نظر بگیرید که در یک بزرگراه در حال حرکت بوده و همگی با استفاده از تکنولوژی 5G و بدون متکی بودن به یک سرور خاص با هم در ارتباط هستند. این پیشرفت در حدی بوده که از آن به عنوان انقلاب صنعتی چهارم Industry 4.0 یاد می شود.

 

در همین راستا شرکت ولتا کنترل با پیش بینی چنین نیازی قدم در راه طراحی محصولات مرتبط با حوزه اینترنت اشیا صنعتی نهاده است. این شرکت با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصان خود در حوزه صنعت و تلفیق آن با مفاهیم اینترنت اشیا توانسته رابط انسان ماشین مبتنی بر اندروید (Industrial Android HMI) خود را روانه بازار کند و آماده همکاری با شرکتهای محترم تولید کننده دستگاه های الکترونیکی برای تجهیز محصولاتشان به تکنولوژی اینترنت اشیا می باشد. از ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را بر شمرد:

 

  • Data Integrity: To be 100% sure that the received message to the end node is not corrupted
  • Security: Tls communication(optional), End to End Encryption based on Aes/base64 algorithm (mandatory).
  • Authentication: Only authorized users can access sensitive information.
  • Minimum Broker Dependency: To reduce the need for Qos levels greather than zero and worked with a broker with minimum capabilities.
  • Dynamic: Application is able to redesign itself(menus) when parameters inside the device is changed.
  • Device Management: One to Many relationship(one user-many device), Many to One relationship (many user-one device ) And Many to Many relationship (many user many device).

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط تهیه محصولات به آدرس شرکت به نشانی VoltaControl.ir مراجعه کنید.

 

ویدیوی محصول:

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار