کد خبر: ۵۳۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، در نشست هم اندیشی بانوان کارمند صنعت آب و برق، به برنامه عملیاتی امور بانوان صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه عملیاتی امور بانوان طی روز‌های آتی توسط بالاترین مقام وزارتخانه ابلاغ خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، نشست هم اندیشی بانوان کارمند صنعت آب و برق با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده و همچنین مشاوران امور بانوان شرکت‌های مدیریت منابع آب ایران، مهندسی آب و فاضلاب کشور، توانیر و نیروگاه برق حرارتی در یزد برگزار شد.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، در این نشست به برنامه عملیاتی امور بانوان صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه عملیاتی امور بانوان طی روز‌های آتی توسط بالاترین مقام وزارتخانه ابلاغ خواهد شد و توقع ما این است که با قوت و استحکام بیشتری برای محقق شدن برنامه‌ها و ماموریت‌های امور زنان و خانواده حرکت کنیم.


"سمیه خداپرست" افزود: محور اول این برنامه شناسایی و ارزیابی بانوان است که هدف آن شناسایی رشد بانوان در مسیر بهینه و پیش بینی اقدامات لازم برای توانمندسازی و تجربه سازی برای آنان است.


وی تصریح کرد: محور دوم برنامه مشارکت زنان صنعت است؛ قرار گرفتن در پست‌ها و استفاده از تجارب مدیریتی بانوان، ارائه دستاورد‌های پژوهشی و ... از دیگر موارد مورد نظر در این محور است.


خداپرست به محور سوم برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: محور سوم برنامه مشارکت زنان جامعه در زمینه مدیریت مصرف آب و برق است که همه زنان باید سهم خود را در این حوزه ایفا کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
0
1
نمایش جدیدی است ؟
نیروی شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
3
ای کاش توبرنامه ها یه فکری برای خانمهای سرپرست خانوار هم می کردید .که هیچ کجا دیده نمی شن .همه جا هم مقصر با حقوق های کم دارن سخت کار می کنن ابرو داری شون جلو حرف زدنشون رو می گیره
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار