کد خبر: ۵۳۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ورود به بازار‌های منطقه و فرا منطقه‌ای با اتکاء به استعداد و توان بالای فنی و مهندسی را به عنوان یک برنامه راهبردی، عملیاتی کرده است.

به گزارش برق نیوز، مسعود مرادی با اشاره به دانش و تکنولوژی ساخت قطعات حساس و تخصصی صنعت نیروگاهی در شرکت، گفت: براساس نیاز بازاربرق و سفارش مشتریان بیش از ۷ هزار قطعه مهم و تخصصی از محل توان و ظرفیت‌های فنی و مهندسی این شرکت طراحی، ساخت و تحویل شد.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران همچنین با اشاره به وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه درراستای ورود قطعات حساس و دانش مهندسی مرتبط با صنعت نیروگاهی اظهار داشت: هرچند تحریم‌های خارجی در جهت جلوگیری از پیشرفت صنایع کشور تدوین شد، اما خوشبختانه به لطف اتکاء به دانش و ظرفیت‌های بومی این اقدامات ظالمانه بی اثر بوده که تولید هزاران قطعه حساس و مهم نیروگاهی و همچنین بازسازی و تعمیر تجهیزات با تکنولوژی خاص بیانگر رسیدن به خودکفایی کامل وگذر از تحریم‌ها بوده است.

مرادی در تشریح اثرات اقتصادی این اقدامات به جلوگیری از خروج ارز از کشور اشاره کرد و گفت: با ساخت داخل قطعات مورد اشاره از خروج بیش از ۴ میلیون یورو صرفا از این محل جلوگیری شده و براساس پیش بینی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته مسئله خرید و سفارش خارجی قطعات مورد نیاز صنعت برق، نه فقط از دستور کار خارج شده بلکه این شرکت ورود به بازار‌های منطقه و فرا منطقه‌ای با اتکاء به استعداد و توان بالای فنی و مهندسی را به عنوان یک برنامه راهبردی، عملیاتی کرده است.

گفتنی است؛ شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد با قدمتی ۴۰ساله در استان البرز کیلومتر ۷ جاده ملارد واقع شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار