کد خبر: ۵۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
وزیر نیرو با اشاره به اینکه روند ساخت ۳ پروژه مهم سدسازی گیلان سرعت می‌گیرد، افزود: تا قبل از اوج بار سال آینده ۸ طرح بزرگ برق رسانی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برق نیوز، "علی اکبر محرابیان" در پایان سفر یک روزه خود به استان گیلان، پیرامون ۳ طرح سد سازی این استان گفت: با توجه به بارش‌های فراوان مدیریت منابع آب در استان گیلان امری ضروری است و با مانع زدایی و برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا روند اجرای ۳ پروژه مهم سدسازی پلرور، شفارود و دیورش در استان گیلان را با سرعت پیش ببریم.

وزیر نیرو با بیان اینکه شبکه توزیع برق در گیلان با توجه به گستردگی تعداد شهرها، روستاها، مشترکان، شرایط جغرافیایی و اقلیمی گسترده بوده که افزایش استهلاک شبکه را همراه دارد، اضافه کرد: مهمترین کار آن است که در بخش‌های پست‌های فوق توزیع و توزیع طرح‌هایی اجرا شود.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در این ارتباط پروژه‌ها در گیلان در حال اجراست، اما باید تسریع شود ضمن اینکه اعتباراتی برای این امر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هشت طرح را برای بهره برداری قبل از اوج بار تابستان سال آینده پیش بینی کرده ایم، اضافه کرد: برای این امر اعتبارات به طور کامل تامین شد و تصمیماتی برای تقویت پشتیبانی از این پروژه‌ها در نظر گرفته شد که با این کار تولید در بخش‌هایی از استان به ویژه منطقه پره سر از حبس خارج می‌شود و میزان پایداری شبکه افزایش یافته و از افت ولتاژ در برخی مناطق جلوگیری می‌کند.

محرابیان در ادامه تبدیل سیم به کابل را نیز موجب افزایش پایداری و اطمینان بخشی شبکه دانست و افزود: در این بخش طی دو سال عملکرد دولت ۱۲ درصد از شبکه تکمیل شد و در مجموع متوسط تبدیل سیم به کابل ۳۶ درصد بوده است که در این بخش باید با پیش بینی اعتبارات این متوسط تا پایان دولت از ۵۰ درصد عبور کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بدون نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
0
یه دروغ دیگه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار