کد خبر: ۵۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۶ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
شبکه برق استان گلستان به سطح استاندارد خواهد رسید وزیر نیرو در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق گلستان گفت: امروز شاهد افتتاح ۲۹ طرح بسیار مهم در حوزه آب، برق و فاضلاب این استان هستیم.

به گزارش برق نیوز، "علی‌اکبر محرابیان" صبح امروز، پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های آب و برق استان گلستان تصریح کرد: در بخش برق استان گلستان اتفاقات خوبی رقم خورده و طرح‌های بسیار خوبی هم در سطح استان در حال اجراست.

وزیر نیرو اضافه کرد: شبکه استان گلستان تا رسیدن به شرایط استاندارد فاصله زیادی داشت و بر این اساس دولت اعتبار ویژه‌ای را در برق منطقه‌ای تخصیص داد و طرح‌های قابل توجهی در بخش شبکه و پست در سطح استان آغاز شد. بخشی از این طرح‌ها به مرحله بهره‌برداری رسید که امروز افتتاح می‌شوند. از جمله می‌توان به پست ۴۰۰ کیلوولت و خط‌های انتقال چهار و دو مداره اشاره کرد.

محرابیان با بیان اینکه بخش دیگری از این طرح‌ها طی دو سال آینده به مرحله نهایی می‌رسند، افزود: وضعیت تامین برق در استان گلستان به شرایط استاندارد خواهد رسید.

این عضو کابینه دولت، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم نیروگاه علی‌آباد را به جهت راهبردی، بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند ناترازی بین تولید و تقاضا را در سطح استان مرتفع کند. امید است با همکاری دستگاه‌های مربوطه به ویژه بنیاد مستضعفان هرچه سریع‌تر فاز دوم را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
1
تازه از خواب بیدار شده اند که شبکه گلستان ، استاندارد نیست؟!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار