کد خبر: ۵۷۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۵ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
استاندار همدان با بیان اینکه انجام تمامی فعالیت‌های نیروگاهی به دست متخصصان داخلی یک افتخار بزرگ است، افزود: دومین برج خشک نیروگاه شهید مفتح نیز باید راه اندازی شود.

به گزارش برق نیوز، "علیرضا قاسمی فرزاد" که به مناسبت اعیاد شعبانیه در جمع کارکنان نیروگاه شهید مفتح حاضر شده بود، پیرامون صنعت برق ایران گفت: صنعت برق دارای پیچیدگی و از تکنولوژی خاصی برخوردار است و نگهداری از این تأسیسات و حفظ و در مدار تولید نگه داشتن آن‌ها ساده نیست، اما خوشبختانه امروز هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم و همه کار‌ها درون مجموعه انجام می‌شود که ما از این جهت، به شما افتخار می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه برق امیدآفرین است و در نبود آن حس خلأ در جامعه ایجاد می‌شود افزود: امیدواریم با توجه به مشکلات اخیر بتوانیم در تامین گاز پایدار برای نیروگاه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دومین برج خشک نیروگاه شهید مفتح نیز باید راه اندازی شود که مصرف آب کمتری داشته باشیم البته نیروگاه از پساب استفاده می‌کند، اما با این کار در مصرف پساب نیز صرفه جویی می‌شود.

پیش از سخنان استاندار مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد افتخارات بزرگی از کارمندان نیروگاه شهید مفتح همدان در صنعت برق هستیم که در تولید برق، ارزیابی عملکرد مدیریتی، مسائل روابط عمومی و فرهنگی، ورزش، حراست و ساخت داخل، شفافیت اداری رتبه نخست در کشور به دست این عزیزان زحمتکش به دست آمده است.

عبدالمجید دیناروند افزود: ظرفیت نیروگاهی کشور از اول انقلاب تا امروز هزار و چهارصد و سی درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ایران جزء پنجمین کشور‌های سازنده توربین در دنیاست خاطرنشان کرد: ایران در کتاب حقایق جهان نیز در جایگاه چهاردهمین تولید کننده برق در دنیا قرار گرفته است.

دیناروند با بیان اینکه برج خشک نیروگاه مفتح با توان نیرو‌های داخلی ساخته شده‌است، افزود: کشورایران بیش از ۹۹درصد خودکفایی در ساخت قطعات نیروگاهی دارد.

مدیرعامل نیروگاه مفتح در پایان اظهار کرد: نگاه به گذشته و نگاه وسیع‌تر به آینده می‌تواند چراغ راه ما باشد برای اینکه بدانیم کجا بودیم و قرار است به کجا برسیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار