کد خبر: ۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره برداری از ٩٥٠ طرح بهینه سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ٤٧٥٠ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سید کاظم حسینی کارنامی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل احداث و توسعه شبکه‌های برق روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های موجود، احداث و توسعه پست‌های برق روستایی می‌شود، افزود: با بهره برداری از این طرحها، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق در روستا‌های استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق مازندران در دولت سیزدهم، اظهار داشت: در این مدت شاهد توسعه و احداث بیش از ٢٠٦٣ کیلومتر شبکه توزیع، نصب ٤٦١٦ دستگاه ترانس، اجرای ١١٠٠ کیلومتر عملیات جایگزینی سیم به کابل، برگزاری مستمر مانور‌های جهادی و تحقق اهداف برنامه ابلاغی وزارت نیرو برای گذر از اوج بار تابستان در سال‌های ١٤٠١ و ١٤٠٢ و پایان خاموشی‌های مستمر در تابستان بوده ایم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران همچنین از اجرای ٤٨٧ طرح کاهش تلفات انرژی و ٤٣٨ طرح هوشمندسازی و... در این مدت خبر داد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار