کد خبر: ۵۸۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
استخر هتل قصر طلایی مشهد یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های آبی این شهر است. با رزرو بلیط استخر هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید ساعات خوشی را سپری کنید. پیش از رزرو استخر هتل قصر طلایی مشهد بهتر است برای آشنایی بیشتر، این مطلب را بخوانید.

به گزارش برق نیوز، استخر و خدمات مربوط به آن، یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که در هتل‌های لوکس و با رتبه بالا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در این میان، استخر هتل قصر طلایی مشهد در خراسان رضوی با کیفیت بالا، امکانات مدرن و به‌روز و فضایی بزرگ و زیبا، فرصت تجربه شنا و آبتنی لذت‌بخش، آب‌درمانی و دیگر خدمات وابسته به آن را به شما می‌دهد؛ بنابراین اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به‌دنبال رزرو هتلی با امکانات ویژه و استخری شیک و حرفه‌ای هستید، بهتر است با ویژگی‌ها و امکانات استخر هتل قصر طلایی که در این مطلب معرفی خواهد شد، بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با استخر هتل قصر طلایی مشهد


استخر هتل قصر طلایی مشهد کجاست؟

استخر هتل گلدن پالاس، در شهر مشهد، خیابان امام رضا و حدفاصل امام رضا ۳۴ و ۳۶ واقع شده است. مسیر دسترسی به استخر این هتل مجلل و شیک، بسیار آسان است؛ چراکه در بهترین موقعیت شهری قرار گرفته است. اگر قصد رزرو بلیط استخر هتل قصر طلایی مشهد را دارید و می‌خواهید ساعاتی خوش و مفرح را در این مجموعه آبی سپری کنید، می‌توانید از هر منطقه از شهر مشهد و با انواع وسایل نقلیه عمومی مانند مترو به‌راحتی به این مجموعه بروید؛ فقط توجه داشته باشید که باید در ایستگاه متروی بسیج پیاده شوید.

معرفی استخر هتل قصر طلایی

در شهر مشهد، هتلی لوکس و ۵ ستاره به‌نام قصر طلایی وجود دارد که بهترین شرایط اقامتی و با امکانات عالی برای مهمانان خود فراهم کرده است. در طبقات پایین هتل قصر طلایی مشهد یک مجموعه آبی بزرگ و مجهز قرار دارد که طراحی و ساخت آن توسط مهندسان به‌نام و طراحان حرفه‌ای انجام شده است؛ همچنین در ساخت استخر هتل گلدن پالاس، تکنولوژی‌های روز دنیا به‌کاررفته است. همان‌طور که می‌بینید، همه چیز برای تجربه ساعاتی خوش در شیک‌ترین فضا و باکیفیت‌ترین استخر برای شما فرهم شده است. جالب است بدانید که مهمانان هتل می‌توانند در سانس‌های تعیین شده و به‌صورت رایگان از مجموعه آبی هتل قصر طلایی استفاده کنند؛ اما اگر در طول سفر در هتل دیگری اقامت دارید، می‌توانید با رزرو استخر هتل قصر طلایی مشهد و پرداخت هزینه هر سانس آن، از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

خرید و رزرو استخر هتل قصر طلایی مشهد

شهر مشهد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد سیاحتی و زیارتی ایران، از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌‎های گوناگونی برخوردار است که خدمات متنوعی را به زائرانش ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل‌های مشهد، تجربه‌ای خاطره انگیز از زیبایی‌های این شهر مقدس و حرم مطهر را کسب خواهید کرد. قیمت و امکانات این هتل‌ها باهم متفاوتند و هر یک، خدماتی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهند. امکانات هتل‌های مشهد شامل رستوران‌ها، تفریحات، اینترنت رایگان و خدمات پذیرایی متنوع می‌باشد. هزینه رزرو هتل مشهد نیز بسته به نوع خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

چه از مهمانان هتل قصر طلایی هستید و چه در هتل دیگری اقامت دارید و می‌خواهید از استخر هتل قصر طلایی استفاده کنید، باید در سانس‌های مشخص شده برای آقایان و بانوان به این مجموعه آبی بروید. سانس‌های تفکیک شده برای بانوان و آقایان به شرح زیر است:

  • سانس بانوان: همه روزه از ۹ الی ۱۴
  • سانس آقایان: همه روزه از ۱۷ الی ۱۲ بامداد

امکانات استخر هتل قصر طلایی

پیش از رزرو بلیط استخر هتل قصر طلایی مشهد باید بدانید که چه امکانات تفریحی و خدمات رفاهی در انتظار شما است. در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که تمام آن چیزی که از یک مجموعه آبی مجهز و ایده‌آل در تصور دارید، در استخر هتل قصر طلایی فراهم شده است. از کیفیت بسیار بالای آب، تمیزی و زیبایی مجموعه گرفته تا بخش‌های خدماتی و رفاهی آن، همگی برای راحتی مراجعین و تجربه ساعاتی مفرح و دلچسب درنظر گرفته شده‌اند. برخی از اصلی‌ترین امکانات این مجموعه آبی به شرح زیر است:

امکانات مربوط به کیفیت و سلامت آب استخر

بدون شک اولین فاکتوری که در بررسی استخر به آن توجه می‌شود، کیفیت و سلامت آب است. یکی از مزیت‌های مدیریتی استخر قصر طلایی این است که در هر سانس از تعداد مشخصی از افراد میزبانی می‌شود تا به این شکل ازدحام جمیعیت بر روی کیفیت تفریح مراجعین و مهمانان هتل تاثیر منفی نداشته باشد؛ همچنین اگر از بوی کلر متفر هستید و یا به آن حساسیت دارید، باید بدانید که در این مجموعه آبی خبری از بوی کلر نیست. امکانات و تکنولوژی استفاده شده برای حفظ کیفیت و سلامت بالای آب در این استخر عبارت است از:

  • سیستم‌های گاتر به‌منظور دفع آب‌های سطحی
  • سیستم هوشمند تزریق ازن و کلر
  • سیستم‌های هوشمند تصفیه آب
  • سیستم‌های هوشمند برای گندزدایی و ضدعفونی کردن استخر

امکانات درمانی استخر قصر طلایی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های استخر هتل قصر طلایی، امکانات و خدمات درمانی متنوع آن است که برای برخی از افراد بسیار لذت‌بخش و دلچسب محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر دوست دارید به بدن خود آرامش هدیه دهید و خستگی روزانه را از تن بدر کنید از این خدمات درمانی بهره‌مند شوید، مانند:

  • خدمات آب درمانی
  • خدمات ماساژ درمانی
  • اتاق نمک و نمک درمانی

امکانات تفریحی استخر قصر طلایی

بلیط استخر هتل قصر طلایی مشهد

در بررسی امکانات مجموعه آبی هتل قصر طلایی مشهد، نوبت به امکانات تفریحی و بخش‌های مفرح آن رسیده است. درکنار شنا در مجموعه‌ای شیک، تمیز و مجهز می‌توانید از این امکانات تفریحی برای گذران ساعاتی خوش و به‌یادماندنی استفاده کنید:

  • سونا
  • جکوزی
  • حمام ترکی
  • گیم نت
  • بیلیارد
  • سالن ورزشی
  • خدمات اسپا
  • کافی‌شاپ

درکنار موارد ذکر شده برخی خدمات نیز به‌منظور راحتی و آسایش مراجعین فراهم شده است که به شرح زیر است:

  • اتاق ویژه نگهداری کودکان با سرپرستی مربیان حرفه‌ای
  • مایو خشک کن
  • پارکینگ اختصاصی

کلام آخر

در این مطلب به معرفی کامل استخر هتل قصر طلایی مشهد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های آبی پرداختیم. تمام آن چیزی که از امکانات تفریحی و خدمات رفاهی ایده‌آل در باکیفیت‌ترین و شیک‌ترین استخر در تصور دارید، در بخش آبی هتل قصر طلایی فراهم شده است؛ بنابراین چه مهمان این هتل مجلل هستید و چه در هتل دیگری اقامت دارید، فرصت تفریح و گذران ساعاتی خوش در این مجموعه بی‌نظیر را در سفر به مشهد از دست ندهید.

برچسب ها: رپرتاژ ، هتل ، مشهد ، رزرو هتل
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار