کد خبر: ۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹:۴۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
برخی از اهالی خیابان استخر تهرانپارس در تماس با خبرگزاری فارس از سرقت سیم و کابل برق در این منطقه و قطع شدن برق در طول هفته جاری خبر دادند.
به گزارش برق نیوز به نقل از فارس، برخی از اهالی خیابان استخر تهرانپارس در تماس با خبرگزاری فارس ، اعلام کردند که طی هفته جاری و به طور متوالی هر شب تعدادی سارق اقدام به سرقت سیم و کابل برق می‌کنند.
 
آنان می‌گویند: علیرغم اینکه تماس‌هایی با پلیس 110 برای جلوگیری از این سرقت‌ها برقرار شده، اما هنوز این سرقت‌ها به راحتی ادامه دارد.
 
یکی از اهالی ساکن در خیابان استخر تهرانپارس گفت: این سارقان به راحتی و بدون ترس از اهالی محل، اقدام به سرقت سیم و کابل می‌کنند و نکته جالب اینکه این افراد هیچ ترسی از ساکنان ندارند و مردم معترض را با قمه و شمشیر تهدید می‌کنند.
 
وی افزود: این سرقت سیم و کابل در طول هفته جاری باعث شده تا یخچال، تلویزیون و آیفون ساختمان اهالی محل بسوزد.
 
به گفته وی، نکته جالب این است که با سرقت سیم و کابل، شرکت توزیع برق بلافاصله د محل حاضر می‌شود و اقدام به تعویض سیم و کابل می‌کند و فردای همان روز باز هم سارقان اقدام به سرقت همان سیمها می‌کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار