کد خبر: ۹۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره برق بویراحمد خبر داد
رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد از اصلاح شبکه برق منطقه کاکان با اعتبارات 100 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" اسماعیل یوسفی به همراه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و سایر مسئولان شهرستانی از منطقه کاکان در شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

در این بازدید که مردم منطقه به صورت متفق‌القول از عملکرد برق شهرستان بویراحمد رضایت داشتند، خواستار جابجایی برخی پایه‌های برق در معابری شدند که توسط بنیاد مسکن بازگشایی شده بود.

یوسفی مدیر برق شهرستان نیز در این دیدار با قول مساعد به مردم برای اجرای این کار گفت: به صورت عملیاتی جابجایی پایه‌ها را انجام می‌دهیم و سعی ما بر این است که در حوزه برق و اصلاح شبکه و همچنین روشنایی معابر مردم از ما رضایت کامل داشته باشند.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد در این دیدار با قول مساعد به مردم روستاهای مختلف از جمله روستای غضنفرخانی برای جابجایی پایه‌های برق گفت: تا پایان مردادماه این کار در تمام روستاهای منطقه کاکان انجام می‌شود.

یوسفی با قدردانی از نماینده بویراحمد و دنا برای پیگیری اخذ اعتبارات از توانیر برای اصلاح شبکه برق روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: اصلاح شبکه برق کاکان به اعتبارات 100 میلیون تومانی نیاز دارد.

وی البته از برخی خواسته‌های مردمی نیز انتقاد کرد و گفت: در برخی از باغات ویلاهایی ساخته شده که صاحبان ویلاها انتظار دارند شبکه برق در اسرع وقت و با هزینه دولت به چنین ویلاهایی برده شود، در حالی که دولت متعهد به اجرای این کار نیست و تنها مناطقی که دارای سکنه بوده و جزو روستا محسوب می‌شوند در دستور کار برق‌رسانی و ایجاد شبکه هستند.

در این دیدار غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به استعداد بالای منطقه کاکان در کشاورزی و باغداری گفت: خدمت به مردمی که همواره کار و تلاش و تولید را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند برای هر مسئولی مایه افتخار است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه از نظر کشاورزی و باغداری در سطح استان منطقه‌ای نمونه است، بنابراین مسئولان باید به صورت حداکثری مترصد رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله در موضوعاتی مانند آب و برق و گاز و همچنین راه باشند.

زارعی بیان کرد: راه روستایی یکی دیگر از موضوعاتی است که در منطقه کاکان در دستور کار مسئولان قرار دارد و به همین منظور اکنون مطالعه بهسازی تعداد زیادی از روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

آب کشاورزی دیگر موضوعی بود که نماینده بویراحمد و دنا به آن اشاره کرد و گفت: باید در همین بحران خشکسالی تدبیری اندیشیده شود که مردم از کمترین آب بیشترین استفاده را از طریق آبیاری مکانیزه داشته باشند.

وی افزود: مسئولان نباید اجازه دهند که بحران آب در مناطقی مانند کاکان که مردم شغل باغداری و کشاورزی دارند، تبدیل به معارضه اجتماعی شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار