کد خبر: ۹۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
بخشدار مرکزی رودسر مشکلات ضعف برق را در برخی مناطق این بخش جدی دانست و از مسئولان اداره برق خواست برای رفع مشکلات مردم منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند.
رحمت اله‌ پسند در نشست دهیاران بخش مرکزی رودسر، مشکلات ضعف برق را در برخی مناطق این بخش جدی دانست و از مسئولان اداره برق خواست برای رفع مشکلات مردم منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش "برق نيوز" وی افزود: بحث جابه‌جایی تیرهای فرسوده برق نیز از دیگر معضلاتی است که می‌طلبد در این زمینه نیز اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.


بخشدار مرکزی رودسر با اشاره به وجود ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و توانمندی‌ها در این بخش به‌ویژه در دو حوزه گردشگری و کشاورزی؛ توسعه متوازن و پایدار این مناطق را در گرو بهره‌گیری از همین قابلیتها امکان‌پذیر دانست و گفت: معتقدم با وجود این ظرفیت‌ها نباید مشکل بیکاری و اشتغال در این منطقه وجود داشته باشد چرا که هر دو بخش خود عاملی مهم و تاثیرگذار برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری به شمار می‌آیند.

پسند اعلام کرد: در چنین شرایطی باید زیرساختهای لازم نیز در منطقه فراهم شود که همه اینها می‌تواند به فرآیند توسعه در این بخش کمک شایانی کند، نخست اینکه باعث ماندگاری مردم در روستاه‌ها می‌شود و دیگر اینکه از حجم عظیم مهاجرت مردم به شهرها می‌کاهد.

بخشدار بخش مرکزی رودسر با بیان اینکه این بخش در برخی جهات از حیث توسعه عقب ماندگی‌هایی دارد بیان کرد: انتظار داریم با کمک مردم و مسئولان، این بخش به جایگاه واقعی خود که حق مردم منطقه است دست پیدا کند.

وی روند گازرسانی در این بخش را مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر مناطق روستایی این بخش از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و این نشان می‌دهد کارهای بزرگ و ماندگار در این بخش صورت گرفته است.

پسند، واگذاری 5 هزار و 900 سند روستایی به روستاییان این بخش را از افتخارات این دولت برشمرد و بیان کرد: همه اقدامات در راستای توسعه همه جانبه این بخش صورت گرفته است.

بخش مرکزی رودسر دارای 65 روستا بوده و بیش از 25هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار