کد خبر: ۹۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خواستار مدیریت مصرف بویژه در ساعات اوج مصرف (ساعات 12 تا 16 و 20 تا 24) و صرفه جویی در مصرف برق با توجه به افزایش دما و گرم شدن هوا شد.
محمدرضا صحتی گفت: امسال گرمای هوا نسبت به سال گذشته زودتر شروع و تداوم بیشتری نیز داشته و باعث افزایش فزاینده مصرف برق شده لذا از مشترکان برق استان درخواست داریم با مدیریت مصرف برق، کارکنان صنعت برق را برای ارائه خدمت بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.

به گزارش "برق نيوز" وی یادآور شد: مشترکان می توانند با رعایت نکاتی ساده، باعث کاهش برق مصرفی خود و تعدیل بارشبکه شوند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی در شبکه های توزیع نیز جلوگیری شود.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: مشترکان می توانند با بکاربستن چند راهکار ساده مانند خاموش کردن لامپ های اضافی، استفاده از دور کند کولرهای آبی ، عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و جارو برقی در ساعات اوج بار و انتقال استفاده از وسایل پرمصرف به ساعت های خارج از پیک، مصرف برق را تا حد زیادی کنترل کنند.

به گفته صحتی ساعت های پیک برق ، زمان هایی هستند که در آن مصرف در سراسر کشور به اوج خود می رسد.

هم اکنون مصرف برق صنعت در یزد 71درصد ، خانگی 12.7درصد ، کشاورزی استان 10.3درصد و تجاری در این استان 2.9درصد بوده و مجموع بخش تولید استان 81درصد اعلام شده است.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت بیش از 570 هزار مشترک برق دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار