کد خبر: ۹۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز به مناسبت فرا رسيدن روز جهانی قدس بيانيه‌اي صادر كرد.
در جمعه ای از ماه ضیافت الهی که با نام بقیه ا...(عج) زینت یافته است و تابعیت از ابتکار تاریخ ساز معمار کبیر انقلاب، با حضور تارخ ساز ملت همیشه در صحنه و با اتکا به مقام عظمای ولایت، خشم و انزجار خودر ا از تمامی مستکبرین جهان علی الخصوص اسرائیل غاصب و هم پیمانان خونخوارش را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش "برق نيوز" روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز به مناسبت فرا رسيدن  روز جهانی قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

در اين بيانيه آمده است : دور اندیشی پیر فرزانه انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز عظیم را به نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان و نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به خصوص اسرائیل غاصب و حامی شیطان صفت وی، آمریکای جهانخوار تبدیل کرده است و روح آزادگی را در کالبد بشر دمیده است.

امروز که محور های شرارت جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و جلادان رژیم خونخوار آل سعود، بیش از هر دوره دیگری با انواع روش های ضد انسانی  ملت های مظلوم کشورهای مسلمان را به خاک و خون می کشند، ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره پشتیبان مظلومین بوده است، با حضور خود در راهپیمایی این روز عظیم بار دیگر اثبات خواهد نمود که پرچمدار ظلم ستیزی در جهان می باشد.

در اين بيانيه تاكيد شده است : امسال شكوه عظمت و پايمردي ملت ايران در سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی که بی رحمانه چشم خود را بر قتل وعام مردم مظلوم یمن و فلسطین   بسته اند ، فریادی عظیم خواهد بود که گوش ستمگران جهان و غاصبان قدس شریف را کر خواهد کرد.

بی شک اعتقاد راستين به ولايت فقيه و پیروی از این نعمت والای الهی در عمق جان و اندیشه مردم ریشه دوانده است، حضور حماسي و يكپارچه مردم ايران در روز قدس و به زانو درآوردن مستکبران نشانگر تداوم پيمان هميشگي مردم با آرمانهاي بنیانگذار انقلاب، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای و ایستادگی ملت شهید پرور ایران تا آزادی قدس شریف خواهد بود .

در ادامه اين بيانيه آمده است : كاركنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز همگام با سایر اقشار ملت غیور ایران اسلامی با بزرگداشت این روز جهانی، ضمن محکوم نمودن محور های شرارات به جهانیان، بار دیگر اعلام می نمایند که تا رهایی قبله اول مسلمین جهان از حرکت باز نخواهند ایستاد.   

*اخبار دریافتی برق نیوز


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار