کد خبر: ۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
مشترکان اصفهانی در حالی این ماه قبوض برق خود را دریافت کردند که با هزینه دو یا سه برابر ی نسبت به ماه های گذشته روبرو شدند.
قبوض برق برخی مشترکان اصفهانی در این ماه آنها را شگفت زده کرد چراکه به ناگاه با قبوض برقی مواجه شدند که قیمت آن دو، سه و حتی 4 برابر ماه های گذشته بود.

شاید بخشی از این امر به قرار داشتن در فصل تابستان و استفاده مداوم از کولر مربوط شود، موضوعی که مسئولان آن را دلیل اصلی قیمت های گزاف قبوض برق می دانند اما به نظر می رسد این امر نمی تواند دلیل اصلی چندبرابر شدن قیمت قبوض تلفن باشد.

در این ارتباط فضل الله وطن خواه مشاور مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان به مهر اظهار داشت: در ماه جاری مشترکان برق اصفهان در پله‌ اصلی استاندارد مصرف برق باقی نماندند و با توجه به استفاده مکرر از وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی مصرف برق زیادی داشتند.

وی افزود: بر این اساس باتوجه به اینکه تعرفه برق برای فصل تابستان تصاعدی است بسیاری از مشترکان با افزایش قیمت قبوض برق مواجه شدند.

به نظر می رسد دلیل اصلی این افزایش قیمت باورنکرنی قبوض برق اصفهانی ها نیاز به بررسی دقیق تری دارد چراکه مشترکان معتقدند استفاده آنها از وسایل سرمایشی در ماه های گذشته و به ویژه در ماه رمضان که هوا به شدت گرم بود بسیار بیشتر از فصول مرداد وشهریور بوده است و بر فرض که این امر نیز از دلایل اصلی قیمت برق باشد اما افزایش 4 برابری قیمت برق به این دلیل قابل باور نیست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار