کد خبر: ۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
هفدهمين همايش ايمنی در شركت برق منطقه اي باختر با حضور مديرعامل ، معاونين و مديران امور انتقال استانهاي مركزي ، همدان و لرستان و همچنين كارشناسان ايمني در سطح صنعت برق سه استان لرستان، مركزي و همدان در مركز آموزش برق باختر برگزار شد .
برگزاري هفدهمين همايش ايمني در برق منطقه اي باختر
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومي برق باختر در اين همايش مهندس فرهاد شبيهی مدير عامل برق باختر با تبريك روز آتش نشاني و ايمني ، آموزش و افزايش مهارت در حوزه ايمني را امري اساسي خواند و افزود : در حوزه ايمني توجه به جزئيات بسيار مهم است و  هيچگاه نبايستي خود را مصون از سانحه بدانيم و حوادث و سوانح را براي ديگران قلمداد كنيم .

وي افزود: برق كالايي بدون جانشين است و امروزه  اهميت آن بر كسي پوشيده نيست ،لذا رعايت مسايل ايمني در تداوم ارائه خدمات برقرساني به مردم از مهمترين شاخصهاي عملياتي ميباشد.

مدير عامل برق باختر شاخص گذاري در حوزه مديريت ايمني را بسيار مهم  برشمرد و افزود: شناسايي كانونهاي خطر و رفع آنها زمينه ساز آرامش و اطمينان همكاران در ارائه خدمات مي باشد.

ايشان ضمن تاكيد بر برگزاري دوره هاي آموزشي در حوزه  ايمني گفت: همه كارشناسان و مديران بايستي امر ايمني را جدي بگيرند و از سهل انگاري در اين زمينه جداً خودداري نمايند .

وي در پايان افزود : آگاهي ، همسويي و همدلي  در حوزه ايمني باعث سرعت بخشيدن به حل مسائل و مشكلات مي شود و اميدواريم با ايجاد محيطي ايمن و شايسته بتوانيم در امر برق رساني مستمر و با كيفيت در خدمت تمامي اقشار جامعه باشيم .

اضافه مي نمايد در پايان همايش مذكور كه با سخنراني دكتر حبيبي از اساتيد دانشگاه و سروان  قاسمي رئيس مركز آموزش راهنمايي و رانندگي استان مركزي همراه بود به كاركنان ايمن كار نمونه برق باختر و شركتهاي همكار لوايح تقديري اهداء گرديد .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
0
انشاالله خدا برق باختر را از ..اش در امان بدارد. اول باید در برابر این آدم برق باختر ایمن شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار