کد خبر: ۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
مرحله اول دوره آموزشی پیشگیری و کنترل عوامل بیماری ساز قلبی و عروقی برای همکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مرحله اول دوره  آموزشی پیشگیری و کنترل عوامل بیماری ساز قلبی و عروقی برای همکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد.

رئیس گروه برنامه ریزی و بهسازی نیروی انسانی شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت بحث سلامت همکاران در مجموعه، یک دوره آموزشی با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی برای همکاران برنامه ریزی شد که مرحله اول این دوره برگزار شد.

"محمد حسن مروتی" با بیان این که 34 نفر در این دوره آموزشی حضور داشتند افزود: دوره یاد شده به مدت دو روز کاری و طی 16 ساعت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مجری اصلی برگزاری این دوره، سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و گواهینامه های آن نیز پس از برگزاری آزمون، از سوی این سازمان صادر خواهد شد.

به گفته وی در این دوره که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است، یک پزشک عمومی، یک کارشناس تغذیه و یک کارشناس سلامت روان، سرفصل های مربوط به تاثیر بخشی مطالب این حوزه ها در پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی و عروقی را آموزش دادند.

"مروتی" عوامل خطرساز بیماری های قلبی و عروقی، تغذیه صحیح و سالم در محیط کار، کنترل وزن، مفهوم فعالیت بدنی، شاخص توده بدنی، فعالیت بدنی در بیماران قلبی، بیماری های مهم ناشی از مصرف دخانیات، عوارض ناشی از پرفشاری خون، کنترل دیابت قندی و بازسازی شناختی فرد و مراحل آن را از جمله سرفصل های این دوره آموزشی برشمرد.

گفتنی است: خانم ها: دکتر "انفرادی"، "لنگری" و "جودت" مسئولیت تدریس مطالب این دوره آموزشی را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است: به زودی مرحله دوم این دوره آموزشی برای 35 نفر دیگر از همکاران شرکت توزیع برق خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار