کد خبر: ۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
رزمایش سراسری مانور قطع برق مراکز حساس و مهم همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شرکت توزیع برق خراسان شمالی نیز اجرا شد.
به گزارش برق نیوز در این مانور که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی و مدیران و معاونان شرکت توزیع برق استان در مرکز دیسپاچینگ این شرکت برگزار شد، همزمان با برنامه تعیین شده، برق مراکز حساس و مهم برای دقایقی قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در ابتدای شروع این مانور، پیام مخابراتی را به تمامی واحدهای شهرستانی برای شروع عملیات قطع برق ارسال کرد.

مهندس "عزت ا... فیاض" ضمن برقراری تماس های جداگانه ای با واحدهای اتفاقات و عملیات شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، شیروان و اسفراین، دستور قطع برق دو مرکز حساس و 6 مرکز مهم را صادر کرد.

مهندس "فیاض" پس از صدور این پیام ها، در مصاحبه با صداو سیما هدف از این اقدامات را برآورد میزان آمادگی ارگان های حساس و مهم در مواقع بروز بحران ذکر کرد و گفت: طی آموزش های داده شده، مقرر شده به محض قطع برق هر ارگان، مولدهای اضطراری وارد مدار شود تا کمبود انرژی احساس نشود.

وی افزود: در حال حاضر نیمی از ارگان های حیاتی، حساس، مهم و ضروری استان دارای مولدهای اضطراری هستند که می تواند در مواقع بحرانی راهگشا باشد.

این مسئول با اشاره به این که شرکت توزیع برق استان تاکنون تلاش های زیادی برای یادآوری ضرورت برخورداری از مولدهای اضطراری در ادارات و ارگان ها داشته است تصریح کرد: با توجه به برخوردار نبودن نیم دیگر ارگان ها از مولدهای اضطراری، انتظار می رود استانداری و ستاد پدافند غیرعامل هر چه سریع تر نسبت به تحقق این مهم در تمام استان اهتمام ورزند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار